Deadwalker Jesi spreman za povratak?

Ok, sada neki konkretan komentar.
Sviđa mi se ideja nastavka (setting izgleda dosta zanimljivo), u odnosu na dvojku, ima se toga za srediti.
Sudeći prema screenshotovima, vidim neke naznake poboljšanja level dizajna, vjerojatno će igra vizualno napredovati dosta u odnosu na prethodnika. Trebat će u nastavku rebalansirati gameplay (ono u dvojki je bezveze totalno) i nadam se da nećemo morati čekati nekakav "director's cut" da pokrpaju igru do kraja.

Je li uz budžet od 2 i pol milijuna dolara (ako ga uopće skupe) pametno lansirati igru i na konzole, nisam pametan. Kako kaže Zero, sretno im bilo :)

Ok, sada neki konkretan komentar.
Sviđa mi se ideja nastavka (setting izgleda dosta zanimljivo), u odnosu na dvojku, ima se toga za srediti.
Sudeći prema screenshotovima, vidim neke naznake poboljšanja level dizajna, vjerojatno će igra vizualno napredovati dosta u odnosu na prethodnika. Trebat će u nastavku rebalansirati gameplay (ono u dvojki je bezveze totalno) i nadam se da nećemo morati čekati nekakav "director's cut" da pokrpaju igru do kraja.

Je li uz budžet od 2 i pol milijuna dolara (ako ga uopće skupe) pametno lansirati igru i na konzole, nisam pametan. Kako kaže Zero, sretno im bilo :)
Slažem se. Još bih volio vidjeti malo više interakcije između Ranger ekipe. Možda nešto u stilu Divinityja.

To je više bila posljedica što je originalni tim bio sastavljen od custom kreiranih rangera.
Možda bi bilo dobro da se gameplay dizajnira na način da počneš samo sa svojim rangerom (kao neki tutoriral) i kroz prvih par misija upoznaš nove companione koji ti postanu dio squada (ako želiš). Tako je recimo složeno u Pillarsima i prilično je ugodnije odrađivati exploring i questove kada slušaš stalno komentare suputnika koji btw sudjeluju sa svojim stavovima u svim dijalozima.

Kada gledam na Wasteland 2, igra mi u cjelini nije baš legla u konačnici. Level dizajn bio mi je previše suhoparan (da ne kažem prilično loš), gameplay je patio od ozbiljnih problema s balansom i nezz, neke stvari su u director's cutu bile očito ubačene na zahtjev publike, kao da dev do završetka projekta nije znao kakvo točno iskustvo donijeti igračima.

Nezz, nadam se da su nakon director's cuta konačno došli do vizije serijala i da će srediti sve što u dvojci nije bilo dobro zamišljeno.

S druge strane Torment mi odlično djeluje, no na njemu radi neka druga ekipa koja točno zna što želi s igrom.

To je više bila posljedica što je originalni tim bio sastavljen od custom kreiranih rangera.
Možda bi bilo dobro da se gameplay dizajnira na način da počneš samo sa svojim rangerom (kao neki tutoriral) i kroz prvih par misija upoznaš nove companione koji ti postanu dio squada (ako želiš). Tako je recimo složeno u Pillarsima i prilično je ugodnije odrađivati exploring i questove kada slušaš stalno komentare suputnika koji btw sudjeluju sa svojim stavovima u svim dijalozima.

Kada gledam na Wasteland 2, igra mi u cjelini nije baš legla u konačnici. Level dizajn bio mi je previše suhoparan (da ne kažem prilično loš), gameplay je patio od ozbiljnih problema s balansom i nezz, neke stvari su u director's cutu bile očito ubačene na zahtjev publike, kao da dev do završetka projekta nije znao kakvo točno iskustvo donijeti igračima.

Nezz, nadam se da su nakon director's cuta konačno došli do vizije serijala i da će srediti sve što u dvojci nije bilo dobro zamišljeno.

S druge strane Torment mi odlično djeluje, no na njemu radi neka druga ekipa koja točno zna što želi s igrom.
Dobra ideja. U svakom slučaju skupljanje companiona mi je jedan od najdražih dijelova RPG-a. Upoznavanje s različitim likovima za koje se zna da imaju neku dublju priču.

A ono, da.
Onda ti je nekako više stalo za njih te se mogu općenito questovi bolje dizajnirati kada imaš squad sastavljen od različitih pojedinaca.
Ako baš neki igrač želi companione po svojem ukusu, može se in-game napraviti mogućnost da unajmiš nekakve no name "plaćenike".

Onda će ti se Divinity svidjeti još više, vidjet ćeš. Ja možda zaigram Wasteland 2 uskoro, ali prvo se treba riješiti Rise of Tomb Raider. Do tada će izaći i Tyranny, početkom sljedeće godine Torment, pa onda i Divinity 2, koji izgleda fino napreduje (po pitanju likova mislim da će ovaj put posao biti i bolje odrađen s obzirom da im se pridružio Chris Avellone).

Baš gledam taj Divinity na GoG akciji, škaklja me novčanik
Al' krenuo s Pillarsima, idem prvo to odigrati pa onda Divinity. W2 nisam na kraju odigrao do kraja, do prevelike iritacije su me dovele pojedine dizajnerske odluke. A da sada idem reprizirati igru pa drugačije posložiti squad da ublažim neke stvari...nisam baš pri volji :)

Torment dosta obećava, dobru ekipu su okupili za projekt. Nadam se da će W3 imati dio te ekipe.