U teoriji gg je ovaj model. U teoriji.
U praksi PC gameri će ostati PC gameri i igrati Xbox One ekskluzive koje do sada nisu mogli. Razlog manje da kupuju konzolu.
S druge strane, ljudi naviknuti na konzole neće vidjeti razloga za kupnju Xbox Onea, posebice nekakvog skupljeg Scorpia. Više će im se isplatiti uzeti jači PC pa igrati pored Xbox One ekskluziva i sve ono što ekskluzivno dođe na PC. Pozitivna strana za MS je što će takvi ostati u Windows 10 eko sustavu, no onda će takvi otkriti Steam i druge servise što duguročno gledajući nije dobro za MS jer će puniti Steam library i druge, a ne WS Store library koji je trenutno blago rečeno koma.
Glavni benefit cijele priče - igraš Xbox igre na PC-u kada nisi kod kuće ili kada ti nije dostupan TV može za neki dio tržišta biti super, no tu je opet problem što moraš imati Xbox One i dosta jak PC da možeš ne znam, igrati Quantum Break. Opet veliki trošak, puno je jednostavnije to streamati samo za neku silu (iako stream nikada naravno nije dobar kao nativno izvođenje). Da će baš netko igrati na laptopu nešto kada nije kod kuće - rijetki.
TLDR; - MS opet kemija, dok se Sony drži provjerene formule. Kužim i Spencera - velik je pritisak na njega iz više sfere da poveže nekako dva jaka MS brenda. No bojim se da je previše tu komplikacija i navika između dva segmenta tržišta da se to nekako smisleno poveže i da MS ima korist od toga.
Bolje bi bilo da su se jednostavno fokusirali na integraciju Windowsa i njegovih alata u Xbox One i ostaviti konzolu ono što jest - konzola. Sa svim ekskluzivama, prednostima i manama koja ista nose i na koje su ljudi navikli. Iz MS perspektive naravno, kupci će iz svega ovoga samo profitirati na štetu MS-a. Bit će više korisnika Windowsa 10, no oni će dalje vjerojatno trošiti novce na Steamu, uPlayu, Originu, GoG-u i sličnima, a MS će vjerojatno prodati manje hardwarea.