To je filter ulja i da, ne bi se moglo koristiti kao prigušivač
Days Gone
Zašto horde čine samo muški frikeri. To sam se baš sinoć upital kad ih onako gledam i sve sami mužjaci, nisam uspio vidjeti nekog komada među njima.
De su im ženke za to vreme, imaju li one svoj klan?
Trebalo je biti sve to skupa objašnjeno u drugom nastavku.
Sinoć mi se pojavila prvi put greška dok sam igrao. Vozeći se na motoru i hop. Igra je stala, izbacila se iz sustava i pojavio se tekst za određenu grešku. Broj greške nisam zapisao, jbg. Morao sam nanovo prelazit jedan dio. Pomoć od sustava je bio tipa ažuriranja sustava ili igre a to imam sve. Čudno za pojavu takvog nečeg.
Kratki video o tome kako su se snimali zvukovi.
Malo drugačija perspektiva Days Gonea.
Drugi kut kamere na dio Copelandovog kampa,
Pogled iz zraka na maleno mještance pored Tuckerovinog kampa.
Zamislimo da se Deacon vremenoplovom vratio u Farewell na dan i u dan poslije nakon što je Sara ranjena na mjesto tog događaja gdje zapravo započinje njihova priča. Uokvireno polje: vide se na asfaltu tragovi Sarine krvi.
Netom prije Sarinog ranjavanja.
Deacon gleda mjesto gdje će Sara odmarat nakon ranjavanja.
- Uređivano
Nedovršeni DG Welcome to Farewell (treći dio)
U pozadini trebalo je biti neko planinsko gorje.
Razbacana tijela mrtvih npc likova su detaljnije sa više poligona napravljeni.
dok je kokpit auta manje
Vidjeti sviježe ubijenog NERO-ovog vojnika u oriđiđi igri je bila rijetkost. Ako se sjećate tj. oni koji su igrali Syphon Filter a tamo su također bili neki dobro oklopljeni vojnici u žutom poput NERO-inih i crno-sivim oklopma kojih se teže ubilo. Prvo skinut mu kacigu u par pokušaja pa tad headshot.
Ups, ovdje je malo zbrčkano ali vidi se da su detalji kokpita malo kvalitetnije napravljeni.
Super mi je ovaj serijal. Je li ovo ti istrazujes, slikavas?
Da,
Uhvatila me baš nedavno opet neka luda volja za DG otkako sam ga počeo po drugi puta prelazit pa istražujem sve o počecima. Nastajanju igre koji se nisu našli u finalnoj verziji zbog prvenstveno nedovršenosti ili su taj dio smatrali nezanimljivim pa nisu dalje razvijali mapu ali im je dio grada poslužiio za uvodnu animaciju.
Osobno bih volio da se u Farewellu odvijal minimalno neki gameplay. Baš ti počeci ludila, pandemije su mi zanimljivi. Šteta jer nismo dobili ništa od toga, već odmak prošlih dana od 2 g. .
To su ipak drugi otkrili odnosno imaju pristup dev alatu za razvoj igre a ja sam pak njih otkrio ali moji su ipak šotovi koje vadim iz videa. kojeg sam si puno prije skinuo na komp pa sam odlučio nedavno da stavljam tak neke zanimljive djelove u nekoliko epizoda.
Nastavak Farewell sage iz drugačije perspektive (poslijednja epizoda, Farewella)
Dvoslojna mapa budućeg Iron Butte područja.
Dio kada Deacon moli milom Jamesa za pomoć da odvezu ranjenu Sarah dok kompić Boozer u pozadini čeka.
Ak ne ide milom ide silom.
Deacon kaže Sarah da će bit sve ok i ide još po Boozera.
A za Boozera nema mjesta u heliću.
Oproštaj od Sarah jer Deacon ne želi Boozera ostaviti samog, kompići do kraja.
turok99 od izlaska PS3 iz mode ne izlazi pljuvanje po Sonyu
Igram na Hard 2 težini i svaki put kad naletim na one Bugatti Veyron vukove, poginem. Mislim da već imam više smrti od njih, nego ljudi i ostalih zombija zajedno.
Često razmišljam o igri i da se još jednom okušam po neznam koji put. To mi je najpređenija i najdovršenija igra po postotcima.
Igral sam i na hard.
Te zaražene vukove, njih uglavnom središ gunom, tj. pomoćnim oružjem. Znaju iznenadit što i sam znaš jer se stvore niotkud zbog brzine pa te zbace sa motora što je i kod mene bio čest slučaj jer sam im pokušavao pobjeći ali igra želi da se sukobiš sa njima.
Koliko se sjećam uglavnom igra te navodi da pucaš po njima kad ih već jednom trigeriraš. Nisu osobno meni bili neki smor već više ljudi u zasjedi i njihove prepreke na cesti. Voziš se i odjednom ili snajper ili sajla na cesti. Poludil sam na te stvari. Pogotovo kad se daš u bijeg pred hordom što je najgora kombinacija jer tebe instantno zaustavi prepreka ili snajper.
Poubijal sam ih te iz zasjede ko neki sumanuti manijak i to s guštom.
Drugi po redu kao smorevi bili su zombi jurilice kak ti veliš bugatti. Njih sam se malo i bojal jer su brzi pa ti se stvore začas u blizini pa te zbace također sa bajka na kojem se trebaš osjećat kao sigurno ali pored njih figac.