Pozdrav svima!

Mi smo maleni studio iz Zagreba, posvećen kreiranju isključivo 2D shooter igara!
Veliki smo fanovi igara Geometry Wars 2, Metal Slug, Resogun i Nuclear Throne. 

Otvaram ovu temu jer zelim s vama podijeliti novosti vezane za nase igre te zato sto bih volio cuti vas feedback i savjete.  :
Buduci da vecinu toga radim sam, moram cesto paziti da dizajn same igre ne odvedem u nekom krivom smjeru. 
Tako da, nadam se da ce mi ovo pomoci, a i da ce vama biti zanimljivo sudjelovati u razvoju.




Trenutno radimo na dva naslova:


ROCKING PILOT - U bliskoj budućnosti, vojska jedne zemlje razvije elitni borbeni helikopter, čiji propeleri mogu presjeći tenkove i avione poput maslaca. K tome mu daju i umjetnu inteligenciju koja se naučila boriti gledajući akcijske filmove iz osamdesetih. Igrač se nalazi u ulozi ove inteligencije, te upravlja navedenim helikopterom kroz desetine nivoa punih akcije i neprijatelja svih vrsta i veličina.




SPITFIRE INFERNO - Jeste li se ikad zapitali što se dogodi najvećim negativcima ljudske povijesti kada završe u paklu? Ukratko, đavo ih izaziva da ispune svoje zelje i osvoje pakao, te uživa u showu koji oni kreiraju dok pucaju kroz horde demona. Igra nudi nekoliko likova na izbor, od Napoleona do Atile Bica Bozjeg, a zamišljena je kao "roguelike Geometry Wars"




Rocking Pilot je nedavno uspješno završio Steam Greenlight kampanju, nakon čega smo igru portali i  na Unity, te smo započeli suradnju sa studijem Mad Head Games koji nam pomaze povećati kvalitetu grafike.




Obje igre smo predstavljali na Reboot Infogameru i Reboot Developu te na sajmovima u susjednim drzavama.
Nas plan je obje igre izdati na Steamu, ali i konzolama.
Nakon što obje igre izađu, već imamo u planu par novih 2D shootera.





Eto toliko. Slobodno opucajte s pitanjima. 


Facebook: https://www.facebook.com/Gungrounds
Web: www.gungrounds.com


https://www.youtube.com/watch?v=B2AvPv9-UBk

Želim vam svu sreću i sa velikim zanimanjem ću posmatrati vaš napredak i rast.
Uvijek je lijepo vidjeti ekipu sa ovih prostora da uspije, pogotovo u gaming prostoru.

Solid Snake - hvala ti na lijepim zeljama! 

Da, lijepo je vidjeti da nas ima sto vise i vise na ovim prostorima.
Cak je sada zanimljiva situacija da u Hrvatskoj nemamo dovoljno kvalitetne radne snage kako bismo zadovoljili potrebe domacih studija. 

U čemu radite igre? Unity i C#?
Da, koristimo Unity i C#. Ti se isto bavis ovime?

Prije toga smo koristili Haxe + HaxeFlixel jer smo mogli pokrivati troskove izdavanjem igara na Flash platformi.
Ali vremena su se promijenila, na Flash platformi je sve teze i teze dobiti dobru ponudu,

Tako da s obzirom da je s Unityijem lakse izdati igre na razlicite platforme te je lakse pronaci ljude i firme s kojima mozemo suradjivati, portali smo Rocking Pilot u Unity. Sveukupno, ucenje Unityija, osnova C#a te portanje cijelog projekta je trajalo nesto vise od mjesec dana ( 1 programer ).

Pohvale za rad i trud koji ste uložili! U svakom slučaju zanimljivi projekti, puno sreće u budućnosti!

Iako me sam koncept ne privlači, pohvale za rad i trud jer sam siguran kako će ljudima koji vole takve igre ovo biti nešto odlično.
Ko zna, možda jednog dana i probam pa mi se svidi.

Pohvalio bi same premise koje zvuče vrlo zanimljivo.

U čemu radite igre? Unity i C#?
Da, koristimo Unity i C#. Ti se isto bavis ovime?

Prije toga smo koristili Haxe + HaxeFlixel jer smo mogli pokrivati troskove izdavanjem igara na Flash platformi.
Ali vremena su se promijenila, na Flash platformi je sve teze i teze dobiti dobru ponudu,

Tako da s obzirom da je s Unityijem lakse izdati igre na razlicite platforme te je lakse pronaci ljude i firme s kojima mozemo suradjivati, portali smo Rocking Pilot u Unity. Sveukupno, ucenje Unityija, osnova C#a te portanje cijelog projekta je trajalo nesto vise od mjesec dana ( 1 programer ).
Gungrounds

U slobodno vrijeme sam malo izučavao Unity pošto je tad (a i sad još uvijek) bio free i dobar je engine za 2D igre. A ja sam baš htio 2D pošto je to lakše nego 3D (jedna dimenzija ekstra = puno više dodatnog posla). A pošto Unity ide u paru sa C#, onda sam i njeg paralelno koristio.

Isprva sam masovno gledao tutoriale i učio kako šta funkcionira, s time da sam prvo prepisivao kod i onda ga oblikovao kako meni paše dok nisam donekle razumio kako što ide.

I da, slažem se, s Unityjem je lako buildat igre na razne platforme, samo i tu ima nekih boljki. Recimo paralax scrollanje će mi uredno radit na Win verziji dok na androidu neće. Zatim kontrole će mi bit responzivnije i preciznije na tipkovnici dok na touch screenu će bit "skliskije". Isto tako, animator sprajtova bi mogao biti zgodnije riješen. Neke opcije su prekriptično napravljene pa sam se danima znao ubijat dok nebi našao gdje šta kako ide.

Konkretno što sam sebi za gušt i učenje napravio je ovo u nekih 6 ili 7 mjeseci:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pranjicproductions.kyono

Volio bi jednom se bavit developmentom igara, samo smatram da moram još toga naučit da mi to bude "kao vodu pit" pošto nisam sa tehničkog nego ekonomskog faksa. Tek kad sam se uhvatio u koštac s time, skužio sam na koliko toga moram mislit pošto sam sve napravio - od dizajna, koda, izrade glazbe itd

Tako da u biti razumijem koliko truda i napora je potrebno ulupat za neku naizgled jednostavnu igru i na što sve valja mislit pri izvođenu, te koliko frustracije može izazvat neki bug Samo hrabro i ustrajte :)

Iako me sam koncept ne privlači, pohvale za rad i trud jer sam siguran kako će ljudima koji vole takve igre ovo biti nešto odlično.
Ko zna, možda jednog dana i probam pa mi se svidi.

Pohvalio bi same premise koje zvuče vrlo zanimljivo.
Da li si probao igrati Geometry Wars 2? Nuclear  Throne? Hyper Light Drifter?

U bilo kojem slucaju, javim ti se kada izdamo ove igre.  :


U čemu radite igre? Unity i C#?
Da, koristimo Unity i C#. Ti se isto bavis ovime?

Prije toga smo koristili Haxe + HaxeFlixel jer smo mogli pokrivati troskove izdavanjem igara na Flash platformi.
Ali vremena su se promijenila, na Flash platformi je sve teze i teze dobiti dobru ponudu,

Tako da s obzirom da je s Unityijem lakse izdati igre na razlicite platforme te je lakse pronaci ljude i firme s kojima mozemo suradjivati, portali smo Rocking Pilot u Unity. Sveukupno, ucenje Unityija, osnova C#a te portanje cijelog projekta je trajalo nesto vise od mjesec dana ( 1 programer ).
Gungrounds

U slobodno vrijeme sam malo izučavao Unity pošto je tad (a i sad još uvijek) bio free i dobar je engine za 2D igre. A ja sam baš htio 2D pošto je to lakše nego 3D (jedna dimenzija ekstra = puno više dodatnog posla). A pošto Unity ide u paru sa C#, onda sam i njeg paralelno koristio.

Isprva sam masovno gledao tutoriale i učio kako šta funkcionira, s time da sam prvo prepisivao kod i onda ga oblikovao kako meni paše dok nisam donekle razumio kako što ide.

I da, slažem se, s Unityjem je lako buildat igre na razne platforme, samo i tu ima nekih boljki. Recimo paralax scrollanje će mi uredno radit na Win verziji dok na androidu neće. Zatim kontrole će mi bit responzivnije i preciznije na tipkovnici dok na touch screenu će bit "skliskije". Isto tako, animator sprajtova bi mogao biti zgodnije riješen. Neke opcije su prekriptično napravljene pa sam se danima znao ubijat dok nebi našao gdje šta kako ide.

Konkretno što sam sebi za gušt i učenje napravio je ovo u nekih 6 ili 7 mjeseci:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pranjicproductions.kyono

Volio bi jednom se bavit developmentom igara, samo smatram da moram još toga naučit da mi to bude "kao vodu pit" pošto nisam sa tehničkog nego ekonomskog faksa. Tek kad sam se uhvatio u koštac s time, skužio sam na koliko toga moram mislit pošto sam sve napravio - od dizajna, koda, izrade glazbe itd

Tako da u biti razumijem koliko truda i napora je potrebno ulupat za neku naizgled jednostavnu igru i na što sve valja mislit pri izvođenu, te koliko frustracije može izazvat neki bug Samo hrabro i ustrajte :)
Zapravo smo imali jako slican pocetak, iako sam studirao na FERu vecinu toga sam naucio sa strane i isto tako sam krenuo sa 2D. Zasto si pauzirao?

Da, problem s Unity je sto neka rjesenja nisu dovoljno dobra pa je svejedno potrebno koristiti vanjske alate.

Ja sam poceo tako sto sam radio kao programer. Par indie developera je trazilo nekoga da im porta igre iz Game Makera u Flash. Krenuo sam uciti tutoriale sa http://www.flixel.org/help.html i to mi je bilo dovoljno da portam prvu igru, unutar mjesec dana i nakon toga je jos mjesec dana trebalo da je prodamo Kongregateu.

Za ovo nisam sto posto siguran, ali mislim da je danas slicna situacija sa Steam platformom. Znam kolegu koji pravi malene igre, za koje im treba oko 2-4 tjedna posla, a nakon sto prodju Greenlight imaju garantiran odredjeni broj pregleda na frontpageu, sto mu omogucava dovoljno prodaje da bi od toga mogao zivjeti.

5 dana kasnije

Nedavno smo poceli suradjivati sa firmom Mad Head Games, pomazu nam podici kvalitetu arta. 

Ovo je jedan od primjera napretka likova u igri Rocking Pilot. Kako vam se cini?

Vidljiv napredak itekako. Super.

Poslano s mobilnog telefona S7

12 dana kasnije

Ahoj!

Evo jednog novog prikaza gameplaya.
Dodao sam combo sistem, powerupove i nesto nove grafike.

Watch in HD.  :
https://www.youtube.com/watch?v=KyxFoPZBp7g



Sto se tice combo sistema, on trenutno funkcionira po slijedecem principu:
- svaki neprijatelj iza sebe ostavlja odredjeni broj  shardova
- za svaki shard kojeg igrac sakupi, combo raste za 1
- ako igrac NE sakupi shard unutar x sekundi, combo pada na 0... sto je veci combo - to je manje vremena, igrac mora sakupljati shardove brze
- igrac moze pauzirati opadanje comboa tako da ostvaruje kontakt sa neprijateljima - ili sa propelerom ili sa metcima

Takodjer, combo je povezan za powerupove, trenutno za svakih 6 pokupljenih shardova pojavi se power-up koji daje igracu 2x snaznije oruzje na kratko vrijeme + druga kratkotrajna poboljsanja npr. brze kretanje, odbijeni metci unistavaju neprijatelje i sl.

Ukratko - sto igrac vise sakuplja tj. izlazi izvan idealne rute kretanja, to je veci combo i score te je igrac jaci i napadacki i defenzivno.


Kako vam se cini ovaj combo sistem?

Da li vam pada na pamet neka igra u kojoj vam se svidio combo sistem?  :

Moram priznati da mi se sviđa zvuk pogađanja mete. Nekako je baš upečatljiv i mesnat. :)

Inače, combo sustav je dobar. Ja sam volio onaj iz Resoguna recimo isto ili Stardusta.

Ima li igra možda nekakvo super oružje koje se može aktivirati i obrisati sve neprijatelje kada se combo metar napuni do kraja? Ono kad baš zagusti pa da se ispuca ajmo ga nazvati tako - super combo power?! :)

Lijep napredak i samo naprijed.

EDIT: Planirate li možda uvesti još helikoptera ili je to to? Mislim, ne mora biti različit previše izgledom nego da igrač možda može birati želi li helikopter s recimo jačim armorom i više healtha a manje firepowera i obrnuto?!

Moram priznati da mi se sviđa zvuk pogađanja mete. Nekako je baš upečatljiv i mesnat. :)

Inače, combo sustav je dobar. Ja sam volio onaj iz Resoguna recimo isto ili Stardusta.

Ima li igra možda nekakvo super oružje koje se može aktivirati i obrisati sve neprijatelje kada se combo metar napuni do kraja? Ono kad baš zagusti pa da se ispuca ajmo ga nazvati tako - super combo power?! :)

Lijep napredak i samo naprijed.

EDIT: Planirate li možda uvesti još helikoptera ili je to to? Mislim, ne mora biti različit previše izgledom nego da igrač možda može birati želi li helikopter s recimo jačim armorom i više healtha a manje firepowera i obrnuto?!
Igrao sam Resogun, super je.  


Super oruzje - to je laser koji se vidi u "traileru".

Ideja koju jos nisam ubacio unutra je da svaki power-up ima vise "levela". Ako sakupis power-up dok vec imas aktivan power-up onda se taj power-up nadogradi, npr. laser postane piercing, pa kod iduce nadogradnje postane siri itd. Takodjer mu se vrijeme trajanja produzi tj. resetira. Tipova power-upa imamo par - laser, rakete, shotgun, flamethrower itd.

Slazem se da treba biti vidljivije "ciscenje".  :  Imas jos kakav savjet?




Sto se tice vise vrsta helikoptera, poceli smo raditi na tome, ali smo na kraju odustali.
Imali smo helikoptere sa razlicitim kolicinama healtha, razlicitim propelerima i specijalnim sposobnostima.

Problem je bio taj sto dizajn igre nije otpocetka pravljen da efikasno podrzava ovaj sistem.
- leveli nisu dizajnirani na nacin da igrac dobiva prednost od koristenja specificnog helikoptera, sto bi u odredjenim situacijama zbunjivalo igraca
- testiranje i balansiranje bi  trajalo X puta duze gdje je X jednak broju helikoptera 
- buduci da se trenutna verzija igre fokusira na jednu stvar biti ce lakse shvatiti feedback od igraca i napraviti bolji nastavak

Tako da smo se na kraju odlucili da to zamjenimo sa power-up sistemom.



Sto se tice samog izgleda helikoptera, vec imamo napravljenih par sprajtova tako da cemo vjerovatno ubaciti da helikopter mjenja izgled nakon svakih x nadogradnji.

Kod Resoguna, koliko ti je bilo bitno da mozes birati vrstu letjelice?

4 dana kasnije

Malo detaljniji opis osnovnih mehanika u Rocking Pilotu. Ovo je jos uvijek work in progress, tako da sve je sklono izmjenama i feedback je dobro dosao. Ispricavam se sto je post napisan na engleskom ( te pun gresaka ), ali ovo sam pisao na jednom shmup forumu i nemam energije to sada prevoditi, a imao sam veliku zelju da to podijelim.    Ako netko ima problema s time neka napise pa cu to sutra rjesiti. Nadam se da vas ovo zanima.  :



0) PROPELLERS

A) NORMAL MODE
- they kill instantly any enemy soldier in range
- they inflict damage to other enemy units ( tanks, planes etc. ), but if player comes to close, he will get hit and lose 1 life

B) GOD MODE
While player holds the special button, propellers extend and switch into "GOD" mode.

Benefits of this mode:
- larger close combat radius ( any enemies in range will receive amount of DMG per second )
- immortality - player cannot be damaged
- increased movement speed - player can change his position to gain the advantage
- deflects all enemy bullets back into enemies
- deflects gas ( poison, smoke, fire etc. )

Basically in this mode player can win in any situation.

Limitation:
- it lasts only certain amount of time, few seconds
- it can be activated only if the helicopter temperature is below 25%

While this mode is active, the helicopter overheats, and once the temperature is too big, the attack mode is switched off.

Player must reduce that heat by shooting it out through his weapon.
Because of this player needs to switch often between this two modes.



1) SCORE

Player increases score each time he kills an enemy. This score is multiplied by current combo amount.



2) PROGRESSION

At end of the level, player is rewarded with variable number of stars. Number of stars is proportional to score.
For example, in first level, player needs to score 5000 pts to receive 1 star, 15000 pts to receive 2 stars, and 30000 pts to receive 3 stars.
In each world there is around 5-8 levels. To unlock next world, player needs to have certain number of stars.

Score is a requirement to progress. Thus, it is super important.



3) COMBO SHARDS

When enemy is killed, it will drop few collectible shards ( pickups ). For each shard collected, the combo will raise by 1.
If not collected, combo shards disappear from the screen after x seconds.

Challenge: how fast can player kill the enemies, how much time he needs to spend to move his position in range of shards, and most important - in how much risk he gets involved by collecting those shards.



4) RISK & COMBO

I think the most interesting balance is : "to increase the combo, you need to risk" which translates into "to get the higher score, you need to risk, which rewards you with progress ( new levels and power-ups )".

Few possible solutions:
1) Enemies come in groups so combo shards will always be close to the other enemies.
2) Most often, spawned shards are near the edges of the arena. New spawned enemies will attack this area.

On paper this sounds great, but it doesn't work so well in practice at the moment.



5) COMBO TIMEOUT DROP

If player doesn't collect combo shard in x seconds, the combo will drop to 1. This time can be extended by dealing damage to enemies, either by shooting or propellers.



6) POWER-UP

For each X combo shards collected, new power-up is spawned, 300px away from the player, towards the center of the arena.

When collected, player deals 2x more damage. It lasts around 1-2 seconds and is reduced only while player is shooting.
If player collects power-up while another power-up is already active, that power-up will increase in power by 20%.

There are some other benefits and variations, but it would be too much for this post.

Purpose: reducing enemy count + magical moment that feels good.



7) ENEMY SPAWNING ALGORITHM

To make the power-ups and combo system work I think it is crucial that this is done really well.
Since I just added power-ups and combo system recently, I don't have much done in this area at the moment.

I am also not really satisfied with the current spawning system, so it would help a lot to hear suggestions.

To make the power-ups really work, I think it is required that there is almost no cap on the max number of enemies. This way, player would use power-ups to reduce that count to something he can manage with his normal weapon.


8) OTHER STUFF

Weapon has an infinite amount of ammo.

Player has 3 lives, one life is reduced when player receives damage. There is no common way to recover those lives, they are reseted on level restart.

Controls : twin stick or WASD + mouse.




godina kasnije

Pozdrav svima! Donosim veliku vijest za nas maleni tim, Rocking Pilot je dostupan na Steamu!  :
http://store.steampowered.com/app/593680/Rocking_Pilot/
Nadam se da ovdje ima fanatika za ovakve igre i ako je isprobate voljeli bismo cuti vase najiskrenije misljenje.  :
Takodjer, dobro bi nam dosao vas feedback o traileru, opisima, screenshotovima i ostatku prezentacije.
Prenosim englesku objavu (nadam se da je ok!):

Rocking Pilot is a single player top-down shooter that combines combo high score chasing, fast-paced arcade gameplay, a heavy rock soundtrack and crazy weapons into one awesome package.

Shoot, blast and slash through hordes of enemies.
Standard propellers are replaced with deadly ROTOR BLADES that chop down tanks and soldiers to pieces. Activating the Overdrive makes your helicopter an immortal machine of destruction: fly & chop through swarms of enemies while deflecting their bullets back at them, or use your own arsenal of guns, rocket launchers and lasers. Mayhem guaranteed.

Chopper deflecting bullets video (Wastelands Theme):
https://www.youtube.com/watch?v=xtcL7GPSCfs


*A modern take on arcade classics - crafted with care and love by fans of the twin-stick shooter genre. Smooth, slick and full of satisfying explosions.

*Fight with two weapons simultaneously - shoot projectiles while slicing nearby foes with your rotor blades at the same time.

* Brutal but tactical bullet hell - activate your rotor overdrive to deflect bullets and survive environmental harm or use it to cut through tough opponents - quick thinking is required.

Chopper vs submarines video (Swamp Theme):
https://www.youtube.com/watch?v=2SX7FRR0nbM

*Dynamic battlefield - 42 missions, 4 worlds and a huge number of enemies! Play the story campaign, 16 score missions, and 4 survival challenges.

* A huge number of collectibles - 76 trophies, 96 crowns and 34 skulls in the main campaign and optional missions.

* Online score challenges and leaderboards. Compete with others to become the ultimate pilot - with ultimate bragging rights.






2 mjeseci kasnije

Pozdrav svima, kreirali smo giveaway za Rocking Pilota. Mozete osvojiti Rocking Pilot Steam kljuc ili t-shirt. 8)
Nas cilj je dobiti feedback na igru, pa ako imate vremena, posjetite ovaj link ➡️ https://goo.gl/iN7fNy, isprobajte Rocking Pilot demo i odgovorite na par kratkih pitanja.  Pobjednike cemo odabrati 9. kolovoza.  :

Inace, da li je vec netko isprobao igru, kakvi su dojmovi?