-Kratki CV, koje škole/tečajeve si završio
-Radno iskustvo u IT/gaming industriji
-Kako izgleda tvoj tipičan radni dan
-Tko sve sudjeluje u planiranju izrade novog naslova
-Slušaju li zapravo ovako velike kompanije community
-Koliko se realno može popraviti beta verzija igre ako je community jako nezadovoljan, tj. da li je beta verzija igre uistinu zadnji build igre koji posjeduju
-Koja je najveća razlika u kulturi rada između Hrvatske i Švedske
-Što bi savjetovao nekom iz Hrvatske tko želi raditi u game dev industriji
-Što bi volio da si znao prije nego što si krenuo raditi u ovoj industriji
-Kako vidiš budućnost gaming industrije u idućih 5-10 godina
-Koristite li AI, ako da koliko Vam zapravo pomaže te kako vidiš budućnost AI-a u gaming industriji
-Zašto je BF bolji od konkurencije
-Kada ste radili brainstorming za igru-koji je najluđi ili najneočekivaniji prijedlog koji je pao na stol ( čak i ako nije ušao u igru )
-Koja "sitnica" oduzima najviše vremena u developmentu a većina igrača je neće ili primjetiti ili nikada ne bi rekla da je to kompleksno za izradu.
-Koja je najveća lekcija koju ste kao tim naučili radeći na bf6 a ne na prethodnima
-Kada bi morao izdvojiti jednu stvar koju je ova igra promijenila u načinu na koji tvoj tim gleda na buduće projekte - koja bi to bila?
-Koja je bila najteža tehnička odluka u razvoju bf6 i što je prevagnulo
-Kako balansiraš između stabilnosti koda i potrebe da se brzo eksperimentira u game developmentu
Eto od mene, imao bi još toga…ali nećemo pretjerivati 🙂