Uvijek problemi s kenjom zvanom Series S.

    solidmerlin Kako to tačno dira tvoju malenkost?

    Dobivamo krševe od igara, release se odgađa?

      Well, well, well.. kad sam pisao da je CDPR primarno PC dev, pojedinci su se cudili ko pura dreku

      Brijac Kad su glupi. Nek prave prvo verzije za premium konzole pa nek režu S verziju i ako treba krš nek tamo ide.

      A odgoda igre nema stvarnog uticaja u svijetu zrelog covjeka.

      @chono Po tebi, kako će se to što kažu da je primarno za konzole odraziti na PC port?

        herc

        Odlično kao i svaka PS5 ekskluziva na PC-u na low end karticama. Igra bu ličila na nešto kao i PS5 eksluzive.

        Series S treba odbaciti ili srezati igru maksimalno na 30 frejma pa nek kupuje ko želi. Microsoft je zasrao na početku generacije, mada seru non stop i neznaju kud tjeraju.

        Sad će izdati handheld koji je jači od Series S po specifikacijama.

          pravednik Sad će izdati handheld koji je jači od Series S po specifikacijama.

          Pomalo sumnjam, Switch 2 je između PS4 i Series S prema nekim devovima (bliže SeS-u, jel). Ali taj handheld će po svemu sudeći biti skup, kao PS5 Pro otprilike, barem jači model. Gdje su dosad točne specifikacije po brojkama uopće? Ciljano ih ne daju, kao i cijenu.

          A što se tiče Series S verzije W4, vi gospodo zaboravljate da je to prodavaniji model od SeX-a. Kompromise moraju raditi, ali i ta verzija za slabiju platformu itekako mora dobiti pažnju jer predstavlja većinu Xbox gamera.

          herc bolje, jer je UE5 u pitanju. Lakse je skalirat za gore nego obrnuto, a i imamo base konfu PCa u ovom slucaju i vrlo vjerojatno stutter free UE5 igru.

          Jebote tek sad se vidi kakvi genijalci su Njinja Theory sa Hellblade 2

          • ikral

            •  
            •  
            •  
            •  

          Ma mogu oni to i na PS4 upogonit.

          Šteta da oni moraju kupovat PS5 kad smo mi early adopteri već nasjeli na smicalicu.

          Taj smjer potpuno suprotno od Cyberpunka (mega-tenhnicki odron na PS4--XboxOne) itekako ima smisla, znaci usmjeriti development i sve optimizacije ka konzolama (veliko tržište i slabiji hardware) a PC tržište do izlaske igre ce u prosjeku imati dosta snažan hardware tako da nece biti problema sa performansama.