foggy Joj taj open world… zasto to rade? Malo mi se cini design generican, i bojim se da cemo dobit jos malo reciklaze te formule kao sto je bila dvica. Ako je tako i jos ako open world zeznu, necu je ni prec. Combat mi pari identicno kao ranije, nista novo tu ne vidim 🙁
foggy DarkPunisher Pa ne, ali tipa leveli u dvici koji su novi a ne reciklaza - e ti su bili vrh. Onaj kad imas castle naopak okrenut kad se spustas, najjaci level u igri. Cak je onaj isprd od Wo Longa imao bolje levele j manje ponavljanja.
solidmerlin Kinezi inace veze nemaju sa artom i lvl dizajnom koji vuce korijen iz MMO igara. Excluded Wukong.
foggy Kinezi? Nisam znao da su se Japanci vratili u Kinu, a kad spominjes (ocito Wuchang), onda samo mogu reci da je level design u toj igri top tier.
solidmerlin foggy da vidi fulio sam, mislio sam da pricate o wuchangu. E onda je druga prica. Dakle, sramota da japanci imaju ovako los art i dizajn kao Nioh ekipa. Mada u trici se vidi mini napredak.
DarkPunisher solidmerlin Ma cak je i art ok, ima stvarno fora levela i dizajn bosseva isto znaju bit dosta kul. no level design je bas ono preko *urca kak bi se reklo. Ni mene ne odusevljava otvoreniji pristup, no vidit cemo kak se to sve sklepat.
DarkPunisher https://www.metacritic.com/game/nioh-3/critic-reviews/?platform=playstation-5&fbclid=IwY2xjawOOcCpleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFlM2ZKQTRNWEFGQ0o2SDJUc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHprfmLNzVAC9Zo3rRA59gzWrP0W-DHKXKTZcyqdrKF6eKkvqoeJpXQT5WWyN_aem_HOMGLuIshgOItw7CJ1uXAw Jako pozitivni preview-ovi u globalu. Combat dodatno produbljen sa Samurai / Ninja styleom, otvorenije mape (tu nisam optimist, ali niko se nije zalio od ovih) i naravno trejdmark tona loota 😃 Uz Phantom Blade, Tides pa i Mortal Shell 2, we eating good again next year 😃
foggy Sve mi se svidja osim trzanja koje je stalno (Fighting Cowboy video preview), i tog open worlda. Cini mi se da je loot vise baziran na ta 2 stila, a iako je open world, barem se nadam da nema ponavljanja misija kao u prva 2 dijela. To me ubilo.