• Gaming Vijesti
  • Simulator dilanja droge Schedule 1 je novi ogromni hit na Steamu. Sada ga optužuju za plagiranje

Pročitaj na portalu
Članak

Simulator dilanja droge Schedule 1 je novi ogromni hit na Steamu. Sada ga optužuju za plagiranje

Steam ima novi veliki hit. Igra Schedule 1 developeru je već donijela više od 25 milijuna dolara, jučer ju je u jednom trenutku igralo skoro pola milijuna igrača, recenzije su izrazito pozitivne, a unatoč jednostavnoj i minimalističkoj grafici, igrači hvale iznimno kvalitetan gameplay.

@Brijac hvala ti što si me upoznao s ovim ostvarenjem i jebi se zbog toga. Na DDS1 sam ostavio na desetine sati

  • Fenix

    •  
    •  
  • Uređivano

Kako sam se i bojao, čista zaraza. Svaka čast liku koji je ovo napravio, koliko vidim solo projekt. Obogatio se.

EDIT: Ali da se nadovežem na temu, ovo jest plagijat, barem što se tiče ovoga gameplay petlje što sam dosad igrao. Samo bolje, s više šarma, ali i ima neki svoj twist

    Fenix

    Gle ovoga javlja se da bude svjedok ovima..

    Fenix Ali da se nadovežem na temu, ovo jest plagijat

    To je kao da kažem da je Gran Turismo plagijat Need for speeda jer… voziš auto.
    Svaki pornić je filmski plagijat drugog pornića očito jer se ljudi jebu...
    Znači nisam narko diler ali općenito ako dilaš drogu, policija te može uhitit, kao u pravom životu.
    Moraš uzgajati biljke i kasnije te biljke stavit u vrećice i prodavati.
    Imaš telefon na koji se ljudi mogu kontaktirati za kupnju tih istih droga.
    Možeš zaposlit svoje ljude koji za tebe prodaju drogu.
    općenito bilo kakva igra dilanja droge bi trebala imati sve što ima drug dealer simulator zato što se te iste stvari dešavaju i u pravom životu. Igru je radio jedan frajer sam, ima blesavu grafiku i dobru igrivost.
    Ovi su se uzjebali jer njihova igra nije popularna. Tko ih jebe. Drug Dealer simulator nije zabavan kao što je Schedule 1. Trebaju se pitati zašto.

      fensisuperstar znam tvoj stav s Pokemonima. Ja ne pričam sad pravno, to nemam pojma niti kritiziram, dapače, nemam ništa protiv i odlična mi je igra.

      Kažem samo kako jest, gameplay petlja od stasheva do telefona, načina na koji gradiš zalihe, preuzimaš i naručuješ robu... Pričam o pristupu, sve to je doslovno iskopirano od DS.

      Ako već povlačimo analogiju s GT, kao da je NFS iskopirao muziku, licence, mapu grada s ikonama, mijenjanje ulja itd. NFS to može napravit bolje, ali svejedno je iskopirao

        Pitanje je samo gdje se vuče linija s time što se može trademarkati. Ovdje su to elementi gameplay-a koji mogu postojati u svakoj drugoj igri samo što je ovdje slučaj da se radi o istom žanru s istom temom tako da nisam ni na jednoj ni na drugoj strani, ali vjerujem da je tak kak Fenix kaže.

        Fenix znam tvoj stav s Nintendom

        fixed. Oprosti ali tužit nekoga za mehanike igre u igru koja je izašla nakon igre koja već posjeduje mehanike (craftopia) je posve kurvinski i smećarski.

        A to da su Pokemon igre šrot, o tome nećemo.

        btw

        CDN media

        Čisto zlo od igre. Volio bih ovaj element vidit razrađen u nekoj AAA igri, tipa u GTA. Baš prezabavno

        Uvijek sam se pitao zasto je gejmerskim studijima potrebno da konstantno igraju na kartu fantastike, monstera i ostalog. Znaci, ako preslikavas realan svijet, ljudima se omogucava znatno bolja poistovjecnost sa likom i svijetom sto ne mora znaciti da ne mozes da ubacis dodatne elemente koji prave odmak od potpune realnosti.

        Mnoge igre su potvrdile tu formulu uspjesnosti. Zasto ne bi imali open world u vrijeme drugog svjetskog rata, ogroman potencijal u svakom smislu.

        13 dana kasnije

        Bolje da ovo nisam skinuo.

        Za solo projekt svaka čast.

        Jednostavno a zarazno…

        Takvih igara fali….

        Fenix

        Onda bi mogao za DDS reć da je plagijat bilo kojeg drugog survival crafting sima.

        To je žanr ko i svaki drugi i ima svoje mehanike koje djeli stotine igara uključujući DDS, Schedule 1, Planet Crafter, Sabnautica pa i Minecraft kao pionir žanra.

        Ja ne igram, ali pratim Draea na YT kak igra i on većinom takve stvari igra. Topla preporuka. Kao i IGP za hororce.

          wooddiebone evo sad i tebe. Zaigraj obje pa će ti bit jasno o čemu pišem. Nema veze s mehanikama žanra i glupom usporedbom s Minecraftom, nego je Schedule 1 doslovno iskopirao svaku mikro ideju i gameplay dizajn DDS-a na koji je, ismijavao to netko ili ne, netko potrošio gomilu vremena da osmisli, testira i razradi. Dakle, ako si igrao DDS nema petlje učenja, sve je isto i izvodi se na isti način.

          I opet pišem, nije da imam nešto protiv toga i teško je opet osmislit kotač, samo navodim činjenicu.

          Inače silovao sam igru. Čisto zlo, jedva sam se skinuo