• Gaming Vijesti
  • Legendarni japanski kreator igara smatra kako bi domaći developeri trebali prestati amerikanizirati igre

Pročitaj na portalu
Članak

Legendarni japanski kreator igara smatra kako bi domaći developeri trebali prestati amerikanizirati igre

Masahiro Sakurai, legendarni dizajner igara poznat po Super Smash Brosu i Kirbyju primio je Nagradu za poticanje umjetnosti koju dodjeljuje Japanska agencija za kulturna pitanja. Ali nagradu nije primio za razvoj neke igre, već za svoj Masahiro Sakurai on Creating Games Youtube serijal kroz koji pokušava educirati domaće developere. Tim povodom u razgovoru za japanski Entax podijelio je svoja razmišljanja o industriji.

weky Upravo suprotno: Kojimine igre su parodija američkih filmova, klišeja i propagande

Čak bih otišao toliko daleko da kažem da mi je odbojan japanski anime stil i jedine japanske igre koje volim su udaljene maksimalno, koliko je moguće od toga. Tipa Nier, MGS, RE, MH, Parasite Eve, Yakuza. Najbliže animeu šta mogu prožvakati je FF, i to jedva

weky Kojima je doslovno izmislio amerikaniziranje igara.

ne mogu reć da jednim velikim dijelom ovo šta si reka nije istina, ali . . . the thing is: amerikanci nikad neće napravit "američku igru" ka šta je mgs. 

a jedini način da hideo kojima (velikim dijelom japan in itself) napravi "američku igru" je da ona bude ka mgs. 

ako me razumiš. 

veliki razlog zašto je mgs amerikaniziran na način na koji je, leži u prostoj činjenici da je kojima nihonjin. taj odmak i japanska perspektiva je ključ svega.