resident_evil Legendary_Hero Boss borbe sigurno nećeš moći. Ako su stvarno novi Silent Hill pretvorili u kvazi soulslike, onda nisu normalni. Strah me da će mi combat najviše ići na živce jer ostalo mi se čini okej.
Legendary_Hero resident_evil Ne bosseve, ali za obične neprijatelje uvijek je bilo run i čuvaš municiju za bosseve.
Flipper Meni iskreno ovo ne djeluje uopće dobro. Za Silent Hill. Očekujem jedno 75 metu. Jednostavno imam dojam da tu nešto nedostaje.
pravednik solidmerlin Katastrofa, borba je clumsy, loše odrađeno. Ovo je Forbbiden Siren sa Silent Hill imenom.
resident_evil Legendary_Hero A vidiš ja volim ubijati beštije i onda u miru istraživati 😁 Naravno znam procijeniti di mogu i samo zaobići i istraživati. Ali u zatvorenim prostorima pokušavam sve potamaniti i onda u "chillu" istraživati.
Legendary_Hero resident_evil Sve to stoji, ali ne na hard mode. Kao old school igrač još od prvog Resident Evila sa PS1 samo eliminiram neprijatelje koji stoje na prolazu ili lokaciji gdje se često prolazi kako bi za bosseve imao dovoljno municije.
herc Silent Hill f Is Combat Heavy Because 'Challenging Action Games Are Gaining Popularity Among Younger Players Nowadays' https://www.ign.com/articles/silent-hill-f-is-combat-heavy-because-challenging-action-games-are-gaining-popularity-among-younger-players-nowadays Čim pročitam ovo "Because 'Challenging Action Games Are Gaining Popularity Among Younger Players Nowadays" 🙁 Nešto slično su pisali i za FF XVI. Što se borbe tiče: Silent Hill f's director insists that its dodge and counterattack systems don't make it a soulslike: 'I think it's a label that's a little bit disingenuous' https://www.pcgamer.com/games/horror/silent-hill-fs-director-insists-that-its-dodge-and-counterattack-systems-dont-make-it-a-soulslike-i-think-its-a-label-thats-a-little-bit-disingenuous/
master_x Solid_Snake U zadnje vrijeme sve od Fonamia je framerate. Samo zarada.Nema veze što je neispolirano.
solidmerlin Trajanje 12-13h Izbor tezine Neprijatelji ne daju loot ni exp Oruzja imaju durability Boss borbe aludiraju na Souls Stres / strah sistem
Legendary_Hero solidmerlin Wait what? SH2 Remake mi je trebalo 50h da završim. Loot i exp? Souls borbe? Očito nisam posjetio dugo ovu temu.
solidmerlin Flipper u ovom gore videu kaze autor kod boss borbi treba "uciti obrasce napada kao kod Soulsa".
Miro Flipper Ma nije souls, to je već demantirano od strane developera. Ma nije souls ali bogami nije ni Silent Hill Sto vise pratin i gledan to me manje zanima igra