Prvo, totalno sam iznenađen da uopće imamo ovakvu igru danas. Tržište zatrpano raznoraznim open-world glupostima di pola vremena trčiš po praznim mapama, a onda naletiš na ovako nešto, što je zamisli linearna igra te priča zapravo ima težinu, a gameplay te ne davi s milijun bespotrebnih collectibla. Svaka čast Hangaru 13, konačno igra koja zna što hoće bit!
Vidim da ekipa spominje Plague Tale. I baš je tako, ali s mafijaškim tonom starih igara. Ništa pretjerano novo, ali sve što gledam izgleda jako konkretno - taman koliko treba bez da im je ambicija “prodat 20 milijuna kopija” već isporučit solidan, zabavan naslov. Cijena isto korektna, za 50 eura ne očekujem AAA čudo — hoću dobro građene likove, dobru atmosferu i ok akciju.
IGN hands-on mi je baš digao hype. Gameplay je čist, nema viška, a pucanje, skrivanje, malo taktičkog pristupa, a po komentarima s Metacritica (76% na 51 recenziju) vidiš da je igra pogodila svoje. Za mene je ovo pravo osvježenje. Ovo su naslovi koje pamtiš, a ne one u kojima nakon 60 sati nemaš pojma što si zapravo radio.
Zapravo, nadam se da će proći dobro pa da ovakvih igara bude više, jer ovo je baš old school kakvog više nema. Ako je većina foruma na istoj liniji a vidim da je onda stvarno... možda nas još ima koji cijenimo igru radi igre, a ne samo grafike i veličine mape.