FBC: Firebreak is a cooperative first-person shooter set within a mysterious federal agency under assault by otherworldly forces. As a years-long siege on the agency’s headquarters reaches its boiling point, only Firebreak— the Bureau’s most versatile unit—has the gear and the guts to plunge into the building’s strangest crises, restore order, and blast their way back from the brink.

Paranatural Pandemonium
Dive into the Federal Bureau of Control’s (FBC) unpredictable and extradimensional headquarters during its darkest—and strangest—hours. As one of the FBC’s fearless first responders, you and your team are on call to confront everything from reality-warping anomalies to otherworldly monsters... no matter the odds. Will you contain the chaos or finally lose control?

Cooperative Chaos
Join forces with friends or strangers to tackle each mission as a well-oiled crew. Survival in this three-player cooperative FPS hinges on quick thinking and seamless teamwork as you scramble to tame raging paranatural crises across a variety of unexpected locations. Improve your odds by utilizing the tools and skills that make you unique or improvising with whatever’s on hand to support your crew.

Beyond Bullets
Before deploying, select your weapon and customize your Firebreaker’s Crisis Kit with specialized tools, grenades, support items, and paranatural augments... then modify them to suit your strategy and change the way you play. Experiment with different loadouts to perfect your playstyle and synergize with your team, giving you the edge to succeed in every mission, no matter the difficulty.

The Federal Bureau of Control
Return to the strange and unexpected world of Control or venture in for the first time in this standalone, multiplayer experience. Discover the iconic and unfathomable headquarters of the FBC — the Oldest House — from an entirely new perspective as a team of volunteer first responders with nothing but gear and guts to bring the Bureau back from the brink.

Ovo ide lagano day-1. Sam lore, dizajn i vibe Control svemira mi je jako dobro legao pa se ovome iskreno radujem, pogotovo radi co-op komponente.

N

Flipper zaboravio login na par mjeseci😂 krenuo se nervirati i rekoh: nek se drugi nerviraju. A i lijepo je s odmakom pogledati napredak na forumu u toleranciji, emocionalnoj stabilnosti i kvaliteti rasprava.

Ovo mi je baš bilo ugodno iznenađenje, nisam ulovio prije da Remedy radi na online naslovu. U svakom slučaju, igrat će se 🙂

7 mjeseci kasnije

Jel uspio ko uletit u Tech Test?
Čujem jako dobre stvari.

    • renda

      •  
      •  
      •  
      •  

    wooddiebone nazalost nisam, ali isto citam samo jako pozitivne osvrte.

    mjesec kasnije

    Igrao netko ovo? Jučer uspio kratko isprobati samo, upao u neki game, pojma nisam imao što i kako osim da me je i nekog randoma s interneta u nekom trenutku pregazila hrpa mobova. 😅

      Uspio odigrati nekolicinu mečeva, dosta zabavno iskustvo moram priznati. Kao da igram levele iz Controla u co-opu koji su kombinacija nekih upicenih objectivea (npr. treba uništiti 20k komada sticy notesa), dok istovremeno čistiš levele od valova corrupted by Hiss mobova.

      Igra nudi 3 osnovne klase, svaka sa svojim osnovnim alatom i ulogom u timu. Igrao npr. mapu "ground control" gdje treba nekakvu lokomotivu napuniti radioaktivnim loptama, s time da ih treba dobiti prvo van iz nekakvih jaja na zidovima. U suštini, cijelo vrijeme pucaš po tim jajima da ti izbace te lopte i onda dok dođeš do radioaktivne lopte, moraš je donijeti do lokomotive gdje te onda drugi suigrač štiti od Hiss mobova (jer se ne možeš braniti dok nosiš loptu) i moraš biti brz jer ti ta radioaktivnost skida health. Nakon nekih 10-ak lopti, ide faza dva u nešto izazovnijoj zoni gdje se ponavlja proces, s time da treba onda lokomitvu dogurati do te druge zone. Nakon svega na kraju ide pozivanje lifta i survival dok lift ne dođe pred velikom najezdom Hissa. Ako umreš, drugi igrač te može oživjeti (ili imaš limitiran broj respawna) ili se može obnoviti health u bunkerima s vodom.

      Klasa se mogu dalje nadograđivati perkovima nakon svakog meča (nešto kao pasivni skillovi) pa bolja oružja i svašta nešto. Za sada vidim jedinu manu dosta malen broj tih mapa (svega 5) pa nakon 2-3 sata igranja mislim da prođeš sve mape. I dalje je samo repeat svega za daljnje otključavanje perkova i dizanje difficultyja. Ako je netko za co-op, javite pa možemo isprobati skupa.