Pročitaj na portalu
Članak

Monster Hunter Wilds ipak u 60 FPS-a na PS5

Puno polemike se na internetu vodilo oko Capcomovog novog Monster Hunters. U dosadašnjim prikazima Wilds se izvodio prilično upitno, često je to izgledalo i lošije od 30 FPS-a, a japanski izdavač odbijao je dati bilo kakvu potvrdu tog tipa. Međutim, čini se da je razvojni ciklus učinio svoje.

Ovome se veselim i nadam se da će na PS5 Pro izgledati vrhunski.

Bili su PROduktivni u razvojnom studiju

Dovoljno je samo da dizajniraju igru u skladu s onim kako većina igra. RE engine je barem jako skalabilan, tako da naravno da to može ići u 60 na običnom PS5, samo treba odrediti prioritete i napraviti (ne prevelike, nadam se) kompromise.

Igra stoljeća, jedva čekam.

MH tim je obično jako dobar u optimiziranju igre za konzolu na kojoj ju izdaju. Napravili su čuda sa 3 i 4 na 3DS-u kao i sa worldom na PS4. Ne očekujem ništa manje od toga sa Wildsom.