• Gaming Vijesti
  • Nova igra osnivača Arkanea bit će poput Dishonoreda i Preya

Pročitaj na portalu
Članak

Nova igra osnivača Arkanea bit će poput Dishonoreda i Preya

Nakon monumentalnog neuspjeha kakav je prošle godine bio Redfall, Microsoft je zatvorio Arkaneov studio u Austinu, onaj glavni Arkane u Lyonu nastavio je djelovati s nikad snažnijom potporom, ali svemu je prethodio odlazak Raphaela Colantonia, osnivača studija i kreativnog direktora.

Ken Levine osnuje novi studio i odluči raditi Bioshock.

Glen Schofield osnuje novi studio i odluči raditi Dead Space.

Jesu ti ljudi toliko bezidejni i nesposobni napraviti nešto novo? Kojima je napravio potpuni zaokret od Metal Geara. Cijenim to.

Poprilicno sam siguran da uspjesnim developerima nije nimalo bitno cijeni li jedan Weky nesto ili ne.

Naravno da ih nije briga lol.

Dobro sada, Kojima ima takav renome da odluči raditi igru o hodajućem senfu u svijetu majoneza, dobio bi od Sonyja / Microsofta bjanco ček za financiranje projekta. Drugi se drže onoga u čemu se najbolji.

    Deadwalker Drugi se drže onoga u čemu se najbolji.

    Je je, svaka cast na Callisto Protocolu, ubili su koliko je dobar.

    Ljudi se trebaju drzat svoje kreativne strane i vizije, a ne necije recepture koju nisu spremni iznest sami.

    U idealnom svijetu, da. U stvarnom svijetu, to nije ni priblizno moguce osim ako si baja industrije na razini Kojime.

    Što god da naprave, koliko god bilo dobro, predodređeno je da se nedovoljno dobro proda ako su uzori Dishonored i Prey. Ovakvi naslovi imaju jako ograničen doseg, ali očito i dalje dovoljan da se u ponovno u tome okušaju. Slično kako se išlo i na revive System Shocka. Publika postoji, ali za izdavače je to nedovoljno da takvi naslovi opstanu na neko duže vrijeme.

    U prijevodu, ako znas svoj posao like a pro, ili barem da znas koji kadar trebas za odredjene segmente, super, deri i slozi nesto u tom smjeru, u protivnom imamo super imena koja su radila na dragim nam fransizama a samostalni projekti su im rektum.