• Gaming Vijesti
  • Microsoft gasi četiri studija, među njima tvorce Redfalla, Hi-Fi Rusha, Evil Withina…

U zadnje vrijeme je sastavljeno dosta studija od veterana koji su skužili da corpo-gaming industrija postaje crna rupa, Build A Rocket Boy, BulletFarm, Hundredstargames, Absurd Ventures, Emptyvessel…

    wooddiebone pa to i pokusavam naglasiti, imali su top prezentacije u zadnje vrijeme, puno igara raznih vrsta i onda odjednom gasenje ovakvih studija i oslanjanje na velike blockbustere koji tek dolaze

    stitrek Njima je uglavnom cilj taj isti studio onda utopit nekoj korporaciji, a za sebe ko osnivače uzet novce.

      wooddiebone klasican odgovor, M$ ipak nije "svi drugi" post ih realno moze sve kupiti.

      Cemu kupnja svega ako mislis ugasit pola tuceta studija?

        Kupujem Xbox, podrška Philu 👍

        renda pa nisu isti, Sony je daleko bolje iskoristio svoje studije i ne gasi ih ovakvom brzinom (ako i uopce gasi)

          chono ma pusti sad Sony, ja ne kuzim zbog cega su oni sad ugasili tolke studije i to dobre, nije da nemaju para, a to kaj je jedna igra failala nije odma kraj svijeta i sumnjam da su im dionice pale. Jednostavno mi nema logike u ovome.

            chono Sony je daleko bolje iskoristio svoje studije i ne gasi ih ovakvom brzinom

            Ne gasi studije, ali gasi kupljene licence preko noći.

            renda ako si ikad pratio MS (osim kod licenci) ovo je nacin na koji oni rade. Donosenje ovakvih odluka, izostanak dugorocne vizije, promjene kratkorocne strategije s obzirom na trendove… Sjetimo se win phonea i Lumie. Pogledaj sto rade trenutno sa AIem u natjecanju sa Googleom. Koje ce biti rjesenje svega? Regulative koje ce njima ici u korist.

              Evil 3 🙁

              Klasicna Microsoftova prica - kupit pa nagurat u đubre. Igrao sam sve sto su radili nakon preuzimanja (Banjo, u tebe gledam) i bilo je cak i super igara, ali uspjeli su i zabrljat maestralno. Steta stvarno, kuzim za neke, ali bilo je tu puno talenta.

                chono

                90% korporacija radi na taj način.

                Dugoročna vizina ne postoji. Postoji samo obračun na kraju godine kad idu bonusi i dividende.

                To mislim kad kažem da M$ nije poseban. Nisu više takvi od ostalih.

                Korporacija koja nije takva, postane takva.

                Sve kaj čujete i čuli ste u prošlosti od Spencera ili bilo kojeg guzonje na čelu neke kompanije je sales pitch. Ništa više, ništa manje. Marketing koji drajva dionice i hajp u tom momentu.

                Ne kažem da je itko ovdje u krivu, samo mi nije jasno od kud nevjerica i čuđenje.

                U post-Konami industriji nema se kaj više čudit ovakvim stvarima, možemo samo gledat kaj izlazi i glasat novčanikom.

                Serijali će se uništavat, studiji gasit, možda mi je lakše se s tim pomirit kao fanu Aliena koji je prošao kroz Prometheus i Covenant, a najdraža serija mi je Firefly koji nije uspio završit prvu sezonu prije nego su ga otkazali, a u kampanju za spas Expansea sam bio uključen od samog početka da bi Amazon nakon mesijaničke kupnje serije istu završio 5 sezona prerano.

                  wooddiebone nije svaka ista i nije to odlika svake korporacije. MS je kongleromat sa poprilicno sigurnim priljevom love, a ovo sto radi je zato sto si moze to dopustiti. Ostale manje iste korporacije bi smanjile broj ljudi, forsirale nove projekte i pokusale izvuci lovu i napraviti dodatnu zaradu. MS moze odluciti da mu Xbox divizija ne treba, MS moze zatvoriti studio, moze loviti neku daleku viziju u slijedecih 10 godina ili moze pumpati u PoCove slijedecih 5 do 10 godina, pa sta ispadne iz toga. Dokaz ti je sto trenutno rade sa AIem i Azureom

                    chono

                    Dobro tko je donio odluku o gašenju ovih studija?

                    Xbox ili Microsoft?

                    Ne vjerujem da je na sastanku Microsoftovog upravnog odbora bilo uopće priče o ovome, a ljudi koji tamo sjede nisu čuli za Bethesdu, a kamoli za ova četri studija.

                    Xbox, odnosno Microsoft Gaming je poseban entitet unutar Microsofta.

                      Autobot Njima je uglavnom cilj taj isti studio onda utopit nekoj korporaciji, a za sebe ko osnivače uzet novce.

                      To je uglavnom starija ekipa šta je vec bila ispljunuta iz ralja korporacija, npr. Leslie Benzies, koji je bio među glavnim kretorima GTA i RDR serijala u Rockstaru. Zna ta raja da se moraju fokusirati na kvalitetu iznad kvantitete, povremeni uspjesi nekih AA naslova to potvrđuju.

                      wooddiebone Microsoft je donio odluku, jer akviziciju od 68 milijardi dolara ne odobrava i ne provodi neprofitabilna divizija koja nije ni korporacija. Xbox divizija cak i djeli store, MS store sa maticnom firmom. Nema sastanka upravnog odbora, zasto bi ga bilo? Moze se donijeti odluka kroz hijerarhiju MSa.

                      Itekako su svjesni studija i onoga u sto investiraju:

                      “Gaming is the most dynamic and exciting category in entertainment across all platforms today and will play a key role in the development of metaverse platforms,” said Satya Nadella, chairman and CEO, Microsoft. “We’re investing deeply in world-class content, community and the cloud to usher in a new era of gaming that puts players and creators first and makes gaming safe, inclusive and accessible to all.”