Microsoft gasi četiri studija, među njima tvorce Redfalla, Hi-Fi Rusha, Evil Withina…
Jasno, al corpo svijet ima svoja pravila.
Gaming je već dugo prevelik da bi gameri očekivali igre za sebe. Donose se odluke koje shareholderima donose najviše love.
Htio sam reći da ova zatvaranja ne nagovještavaju ništa u pogledu kvalitete nadolazećih igara općenito, a čak niti od M$a.
Dobrih developera (osoba, ne studija) ima i njihov broj se ne smanjuje gašenjima studija, a nikad nije bilo lakše izdat igru neovisno i redovito takve igre uspjevaju financijski i kritički.
renda tak M$ radi oduvijek
Svi tak rade. Nije M$ poseban u ovome.
U zadnje vrijeme je sastavljeno dosta studija od veterana koji su skužili da corpo-gaming industrija postaje crna rupa, Build A Rocket Boy, BulletFarm, Hundredstargames, Absurd Ventures, Emptyvessel…
wooddiebone pa to i pokusavam naglasiti, imali su top prezentacije u zadnje vrijeme, puno igara raznih vrsta i onda odjednom gasenje ovakvih studija i oslanjanje na velike blockbustere koji tek dolaze
wooddiebone klasican odgovor, M$ ipak nije "svi drugi" post ih realno moze sve kupiti.
Cemu kupnja svega ako mislis ugasit pola tuceta studija?
- Uređivano
Kupujem Xbox, podrška Philu
chono Sony je daleko bolje iskoristio svoje studije i ne gasi ih ovakvom brzinom
Ne gasi studije, ali gasi kupljene licence preko noći.
- Uređivano
renda ako si ikad pratio MS (osim kod licenci) ovo je nacin na koji oni rade. Donosenje ovakvih odluka, izostanak dugorocne vizije, promjene kratkorocne strategije s obzirom na trendove… Sjetimo se win phonea i Lumie. Pogledaj sto rade trenutno sa AIem u natjecanju sa Googleom. Koje ce biti rjesenje svega? Regulative koje ce njima ici u korist.
Evil 3
Klasicna Microsoftova prica - kupit pa nagurat u đubre. Igrao sam sve sto su radili nakon preuzimanja (Banjo, u tebe gledam) i bilo je cak i super igara, ali uspjeli su i zabrljat maestralno. Steta stvarno, kuzim za neke, ali bilo je tu puno talenta.
90% korporacija radi na taj način.
Dugoročna vizina ne postoji. Postoji samo obračun na kraju godine kad idu bonusi i dividende.
To mislim kad kažem da M$ nije poseban. Nisu više takvi od ostalih.
Korporacija koja nije takva, postane takva.
Sve kaj čujete i čuli ste u prošlosti od Spencera ili bilo kojeg guzonje na čelu neke kompanije je sales pitch. Ništa više, ništa manje. Marketing koji drajva dionice i hajp u tom momentu.
Ne kažem da je itko ovdje u krivu, samo mi nije jasno od kud nevjerica i čuđenje.
U post-Konami industriji nema se kaj više čudit ovakvim stvarima, možemo samo gledat kaj izlazi i glasat novčanikom.
Serijali će se uništavat, studiji gasit, možda mi je lakše se s tim pomirit kao fanu Aliena koji je prošao kroz Prometheus i Covenant, a najdraža serija mi je Firefly koji nije uspio završit prvu sezonu prije nego su ga otkazali, a u kampanju za spas Expansea sam bio uključen od samog početka da bi Amazon nakon mesijaničke kupnje serije istu završio 5 sezona prerano.
wooddiebone nije svaka ista i nije to odlika svake korporacije. MS je kongleromat sa poprilicno sigurnim priljevom love, a ovo sto radi je zato sto si moze to dopustiti. Ostale manje iste korporacije bi smanjile broj ljudi, forsirale nove projekte i pokusale izvuci lovu i napraviti dodatnu zaradu. MS moze odluciti da mu Xbox divizija ne treba, MS moze zatvoriti studio, moze loviti neku daleku viziju u slijedecih 10 godina ili moze pumpati u PoCove slijedecih 5 do 10 godina, pa sta ispadne iz toga. Dokaz ti je sto trenutno rade sa AIem i Azureom
Dobro tko je donio odluku o gašenju ovih studija?
Xbox ili Microsoft?
Ne vjerujem da je na sastanku Microsoftovog upravnog odbora bilo uopće priče o ovome, a ljudi koji tamo sjede nisu čuli za Bethesdu, a kamoli za ova četri studija.
Xbox, odnosno Microsoft Gaming je poseban entitet unutar Microsofta.