Koliko je meni poznato zakonski je i dalje uređeno "razuman rok" osim ako dobavljač ne navede drukčije.
Kaj se ovog slučaja tiče zapravo je Links samo posrednik, i zakonski mora poslati artikl na servis ako to kupac zatraži.
Međutim, links nije taj, koji definira za koliko dana se to mora riješiti, te da li će artikl biti popravljen, zamjenjen ili će dobiti odobrenje za povrat novca.
Kužim ljutnju na Links i nije u redu ne javiti se 40 dana, ali zapravo je servis taj koji donosi zadnju odluku. Odnosni službeni servis za taj proizvod/dobavljač.
Ono što se međutim može desiti, kod kupaca koji prijete, koji su bezobrazni odnosno kada sve to eskalira Links odnosno bilo koja tvrtka može kupcu na svoju ruku vratiti novac ili zamijeniti/ponuditi novi artikl na svoju štetu ( zna se desit da je kupac agresivan pa tvrtka zbog "straha" vrati novac, da bi kroz neko vrijeme servis javio da proizvod ne radi zbog ostecenja za koji je kriv korisnik i tada je ta tvrtka s tim proizvodom zapravo u gubitku.
Tako da uvijek postoji druga strane medalje, i upravo zbog takvih korisnika koji znaju da su krivi zbog neispravnosti proizvoda sve mora ici na sluzbeni servis i svaka reklamacija se mora cekati.
Ali opet, to je na zalost rizik poslovanja i uvijek budu onih koji se namjerno žele okoristiti necime.
Ono radi čega bi ja prijavio tvrtku ovdje je čisto zbog nejavljanja i ne odgovaranja na upite. Nisam 100%, ali negdje mi je u sjećanju da se za bilo koji reklamacijski upit mora odgovoriti unutar 10 radnih dana. Ali ponavljam, nisam 100% za taj dio.
I vjerujte, reklamacije nisu nikome ugodne, i svaki djelatnik koji radi na reklamacijama bi istog trena svakoj osobi dao odobrenje za zamjenu. Međutim on nije taj koji donosi odluku, već je posrednik između kupca i službenog servisa/dobavljača.