• Gaming Vijesti
  • Legendarni Kamiya napustio Platinum pa poručio da će nastaviti raditi igre: “Neću vas razočarati”

Pročitaj na portalu
Članak

Legendarni Kamiya napustio Platinum pa poručio da će nastaviti raditi igre: “Neću vas razočarati”

Hideki Kamiya legendarni je kreator videoigara. Zaslužan za Resident Evil 2, Devil May Cry, Okami i druge, ovaj veteran gaming industrije 2006. osnovao je PlatinumGames, kojeg će napustiti nakon 17 godina.

E jbg, sad ako ode i Inaba, piši propalo, odoše osnivači.

Ode im glavna kreativna snaga… Čini mi se da im se loše piše.

    kabegami Ode im glavna kreativna snaga… Čini mi se da im se loše piše.

    Ne brini, Ni ti @Zero. Covjek Nije Direktor na Projektima vec Sto godina. Na Bayonneti 2 i 3 je Bio Supervisor, a nazalost pricu je on Radio pa smo vidjeli kako je to ispalo. Njegov je Prime stvaralastva prosao i nove snage Su TU da preuzmu kormilo.

    Jednostavno Moramo prihvatiti da svemu dodje kraj, Ali to ne znaci da je odmah buducnost crna. Ljudi mjenjaju Kompanije non Stop i velika je rijetkost da zbog odlaska pojedinca Sve ode nizbrdo. Takodjer podcjenjivacki je misliti da nitko U Platinum Games Nije sposoban voditi Projekte i praviti dobre igre.

      maverick Ako odu u smjeru live service igara (i to nakon Babylon's Fall) badava im svi talenti kada će igre odmah na početku biti mrtve. I to je moj najveći problem oko ovoga… Možda sam u krivu. NADAM se da sam u krivu. 🙂

        kabegami odu u smjeru live service igara

        kuzim ja i tebe i Zeru, ali nisu li upravo Kamiya i Inaba "zasluzni" sto se krenulo u tom smijeru?! zapravo se nadam da su naucili iz svojih gresaka i da ce i dalje raditi kvalitetne single player igre, a ako uz to budu radili i live service, dokle god ne pate one prve, ja necu lomiti koplja.

        takodjer platinum games potpomaze cesto drugim studijima na projektima i suradjuju sa njima kao sa npr Nintendo i Square-Enix. njihv talent je ogroman i gotovo sam siguran da nece biti uzalud potrosen.

          maverick kuzim ja i tebe i Zeru, ali nisu li upravo Kamiya i Inaba "zasluzni" sto se krenulo u tom smijeru?!

          Ne nuzno. Gledaj iz aspekta da izdavac puno znaci i znacajno diktira razvoj neke igre, a Babylon's Fall je izdavao Square Enix koji… Svi znamo tko i sto je Square Enix. Cinjenica da rade kao pomoc drugim studijima mi daje naznake da igre koje rade nisu dovoljne financijske uspjesnice da sami sebe odrzavaju dulje vrijeme, stoga pronalaze takve sporedne projekte i igre poput Babylon's Falla kako bi se financirali za neke druge projekte.

          Jednako je vjerojatno i da sam u krivu, ali cisto pisem jer postoji dosta perspektiva koje se trebaju uzeti u obzir. Biznis je sjebana stvar. Nekad su stvari van kontrole.

            Fico da, Oni svoje igre Sami ne izdaju, vec Su vecinom bili U Partnerstvu sa Sega, Nintendo i Square-Enix. Medjutim s obzirom da im je Babylon Flop Bio, ne ocekujem Tako skoro da pokusaju nesto isto.