Prošli tjedan se igralo:
A Hat in Time (PC) – Završio igru, uključujući dva od tri DLC-a (treći je fokusiran na multiplayer) o kojima imam oprečna mišljenja. Prvi ima dobar koncept (smješten je na kruzer) ali dizajn činova je loš ali mi ima ok završetak. Drugi je sveukupno bolje dizajniran ali mi ima razočaravajuću završnicu. Unatoč tome, dojam igre mi je isti kao i prošli tjedan te ju preporučujem, osobito ako volite 3D platformere.
P.S. Nisam očekivao jer nisam pokupio baš sve što se može, ali nekako sam uspio završiti igru sa 100% 😃
Aegis Defenders (PC) – 2D akcijski platformer u kojem vodite dvoje lovaca na relikvije u postapokalitičnom svijetu.
Igri su me privukli dvije stvari:
- Njezin gameplay miks 2D platformiranja i tower defencea.
- Vizualni stil i setting inspiriran filmom Nausicaa of the Valley of the Wind
Unatoč tome, nisam se dugo zadržao jer ubrzo izlazi na vidjelo da je igra prvenstveno dizajnirana za co-op igranje. Može se igrati solo ali vam je puno teže, posebice kako igra odmiče. Možda ju probam igrati kasnije s nećacima.
A Short Hike (PC) – 3D avantura smještena u svijet nastanjen antropomorfiziranim životinjama. U igri preuzimate ulogu Claire, mlade ptice koja provodi par dana kod tete koja radi kao šumar u jednom parku prirode. Claire iščekuje poziv na mobitel a jedino mjesto gdje dopire signal je najviši vrh u parku. Iz tog razloga, ona kreće na kratki izlet. Igru sam planirao završiti prije Nove Godine, ali mi se odužio prolazak kroz UnMetal pa si sad nadoknađujem.
Suština gameplaya je istraživanje parka koji vrvi raznim lokacijama i različitim ljudima. Iako vam je na početku zadan glavni cilj, nemate vremenski imperativ i osjećaj žurbe. Dapače, igra vas potiče na lutanje parkom i interakciju s drugim likovima, što će vam zauzvrat pomoći u prolasku igre. Kretanje i kontrole su dobro odrađene, a poseban je gušt kada letite.
Za grafički stil igra koristi jednostavne 3D modele s pikseliziranim filtrom, ali mi osobno bolje izgleda bez filtera. Soundtrack je dobar te je adaptivne naravi; mijenja se ovisno u kojem se području nalazite te kako se trenutno krećete.
Igra mi je bila ugodno i iznenađujuće opuštajuće iskustvo, ali imam dvije zamjerke (manju i veću):
- Kamera je dinamička te imate ograničenu kontrolu nad njom
- Nakon uvodnih pola sata, igra mi se počela učestalo rušiti, posebice pri završnom dijelu.
Unatoč tome, dijelim Mirine sentimente te A Short Hike preporučujem svakom.
Journey (PC) – Kultna avantura u kojoj kao figura zaogrnuta plaštem krećete na putovanje kroz pustinju i razne ruševine kako bi ste došli do misterioznog svjetla na udaljenoj planini.
Igru sam počeo bez većih očekivanja ali me na kraju oduševila. Prvo što mi se istaknulo je igrin izgled i atmosfera. Journey koristi stilizirane modele za likove i okoliš ali kada sam ih vidio u pokretu u kombinaciji s efektima čestica, ostao sam paf. Jako se dobro drži za igru staru već 11 godina. Sama gameplay petlja je jednostavna: šećete krajolikom s jednog kraja na drugi te povremeno letite i komunicirate s okolinom pomoću glazbe. Dobra mi je bila fora kad sam istraživao neki nivo, okrenuo se i vidio drugu figuru ogrnutu plaštem. Nije mi bilo jasno na prvu, ali sam se sjetio da igra ima indirektni multiplayer te da povremeno možete naletiti na druge igrače. Pozdravio sam tako novog prijatelja glazbom, on je uzvratio pozdravom te smo zajedno istraživali ostatak nivoa. Sve to bez verbalne komunikacije.
Osim vizuala, zvuk je jako dobro odrađen te jednako doprinosi atmosferi igre. Sviđa mi se detalj da glazbeni signal koji možete emitirati se mijenja ako ga u kratkom roku više puta iskoristite.
Sve u svemu, dobra igra te su mi sada jasniji hvalospjevi o njoj.