Recenzija | VR Skater
Kosti se lome, zubi ispadaju, gležnjevi jecaju u virtualnom svijetu. Dokažite da ste novi Tony Hawk sa kacigom na glavi i haptikom u rukama.
Kosti se lome, zubi ispadaju, gležnjevi jecaju u virtualnom svijetu. Dokažite da ste novi Tony Hawk sa kacigom na glavi i haptikom u rukama.
Čini mi se da ponuda VR igara prepuna ovakvih osrednjih/loših naslova. Nažalost.
Šteta s obzirom na to koliko je PSVR2 dobar.
Možda je ipak još uvijek prerano i trebati će vremena da VR postane popularan i da počne izlaziti dosta dobrih igara.
Meni je i dalje glavni problem kod VR-a što te u potpunosti odvoji od okoline, krajnje nezamislivo dok imam malu bebu u kući. Dodatne otegnote okolnosti:
U konačnici, Sonyjev ili Valveov marketing nije mi prodao VR. Entry cost za hardware mi je prevelik, pravih igara (tzv. system sellera) nema još (ok, nisam se realno potrudio istražiti ponudu indie produkcije, vjerojatno ima nečeg dobrog) i prilično sam uvjeren da to kupim i isprobam navedene igre koje su mi zanimljive, ostatak vremena bi uređaj skupljao prašinu jer bih bio lijen to svaki dan stavljati na glavu. Najgore, VR iskustvo je jako teško marketinški prezentirati zainteresiranim kupcima jer to čovjek treba doživjeti.
Nadam se da će Apple spasiti stvar s Vision Pro uređajem jer do sada sve što je ušlo u mainstream, Apple je postavio početne trendove. Gaming je tu nekakav izuzetak doduše. Čudi me inače da Sony toliko malo pažnje posvećuju VR ponudi, očekivao sam da će imati barem 3 prava hita jednom kada launchaju novi headset jer imaju idealne uvjete za to. Podsjeća me sve drugu generaciju Xboxovog Kinecta kada je sve neslavno propalo za Microsoft.