9.
@Raziel Za koju igru smatraš da je previše podcijenjena, i koja je morala zaslužiti više priznanja i pozitivnog feedbacka?
Palo mi je na pamet par izbora, ali nakon razmišljanja se jedan isticao:
War Wind 2: Human Onslaught
Igru nisam igrao kada je izašla, nego sam ju našao na Home of the Underdogs, abandonware arhivi, sredinom 2000.-ih dok sam bio u srednjoj. Radi se o SF RTS-u u kojem vodite jednu od četiri frakcije na udaljenom planetu te putem kampanje pokušavate ostvariti njihove ciljeve (osvajanje planeta, oslobađanja od ropstva, itd.).
Ova igra je radila iste stvari kao i Warcraft III, ali 5 godina prije nego što je on izašao. Tijekom kampanja vodite heroje s raznim sposobnostima, koje mogu skupljati i koristiti različite predmete te se jačaju skupljanjem iskustva. Jedinice ne štancate u bazi nego regrutirate na mapi, možete ih unaprijediti treningom i kibernetičkim implantatima te također imaju inventar poput heroja. Uz to, imaju sposobnost ulaska u zgrade i vozila te određeni broj njih možete prenositi iz misije u misiju.
Mape su zanimljive, borba je brza i kaotična pa trebate planirati kretanje jer opasnost vreba iza svakog ugla bilo u vidu drugih frakcija ili creepova, a trupe vam nisu čisto topovsko meso. Uz to, kampanje vam se mogu račvati zbog odluka koje napravite tijekom igre. Npr. imate zadatak očistiti protivničku bazu ali možete naći depo koji je dosta udaljen od baze. Na kraju misije će biti ponuđena opcija istražiti detaljnije depo ili nastaviti dalje s originalnim planovima frakcije.
War Wind 2 je dobio čak i dobre ocjene od kritike, ali je brzo zaboravljen zbog dva razloga: izašla je između Age of Empires i Starcrafta te je mehanički kompliciran naslov.
Igru možete sada nabaviti i na GoG-u te ju preporučujem svim ljubiteljima RTS-ova.