• Gaming Vijesti
  • Diablo 4 jučer je mnogima bio neigriv zbog hakerskih napada. Zašto se ne može igrati offline?

  • [deleted]

Rađe cu igrat online igru gdje moras biti always online, nego da oko mene trce hakeri s duplanim itemima i ne znam sta sve ne. Ne vidim kako meni steti sto je igra always online.

Rece Grunf: "Bolje igrati always online igru online, nego offline igru offline."

prayer

Čisti live service. Dobro odrađen, ali je live service.

Mikrotransakcije koje financiraju daljnji razvoj ekspanzija i contenta.

I može se igrat offline.

Diablo 4 bi se isto trebao moć igrat offline. Ljudi koji su protiv toga su corporate shillovi.

Nije uopće teško napravit neki save validation koji bi varalice bannao sa onlinea. Xbox 360 je to imao 2005.

    prayer

    evo wooddiebone odgovorio prije mene. World je 3 godine podržavan redovitim content patchevima otprilke svaka 2 mjeseca koji su donosili besplatne nove gameplay elemente i balansiranje te plaćenu kozmetiku uz ekspanziju veličine osnovne igre koju su mikrotransakcije financirale. Mogao se je igrat offline, mogao se je čak nastavit quest kad ti pukne veza bez da te izbaci iz igre.

    Za mene ne bi bila potrebna ta razina za Diablo, dovoljno je i da offline likove limitiraju na offline kao u diablo 2, samo da se može igrat kad njima krepa server ili kad imaš problema sa netom.

    Deep Rock Galactic radi identičnu stvar, čak ima sezone i battlepass koji su u potpunosti besplatni no igra nije live service. WOW, Overwatch, Destiny, World of Tanks, Warthubder, Overwatch, Apex Legends, pa čak sada i COD su live service igre i svaka od njih je always online.

    Mislim da se ne prepiremo bezveze neka mi itko nađe jedan podatak gdje piše da je Monster Hunter live service 🤷‍♂️

      prayer

      Ako je i COD live service onda mi više baš i nije jasno koji je kriterij da nešto uopće upadne u skupinu. Nije to igra koja dobije 4-5 patcheva i nakon toga je mrtva jer dođe nova verzija? Možda krivo shvaćam termin.

        prayer Deep Rock Galactic

        Ima Battle Pass što ga čini live service igrom i više od MHW.

        Ni meni nije jasno koji su tvoji kriteriji za live service, ali sve igre koje si do sad naveo da nisu live service su live service.

          wooddiebone

          Jedini pravi kriteriji što live service igru čini live service je taj da je potrebna internet konekcija na serveru da se kontent upogoni. Sve što može biti online a ne mora nije live service. I to nisu moji kriteriji već je to činjenica.

          Ovo sto sam naveo da nisam a da jesu navodno, daj mi link pošalji sa podatkom gdje piše da jesu. Nećeš ga naći jer te igre nisu live service. Čisto da te skratim muke, obje igre su P2P.

            Definicija live servicea sa Wikipedije nigdje ne spominje always online. Činjenica ti je kriva.

            In the video game industry, games as a service (GaaS) represents providing video games or game content on a continuing revenue model, similar to software as a service. Games as a service are ways to monetize video games either after their initial sale, or to support a free-to-play model. Games released under the GaaS model typically receive a long or indefinite stream of monetized new content over time to encourage players to continue paying to support the game. This often leads to games that work under a GaaS model to be called "living games", "live games", or "live service games" since they continually change with these updates.

              wooddiebone Tako je, i 100% tih igara su always online. Još mi uvijek nisi stavio poveznicu gdje stoji da je Monster Hunter World i DRG live service?

                prayer Jedini pravi kriteriji što live service igru čini live service je taj da je potrebna internet konekcija na serveru da se kontent upogoni. Sve što može biti online a ne mora nije live service. I to nisu moji kriteriji već je to činjenica.

                Ta činjenica onda svrstava Assassins Creed 2, FFX remaster, THPS remake i Crasha 4 u live service igre. Pc verzije svake od njih su u nekom trenutku trebale internet konekciju na server da se kontent upogoni i nisu bile igrive offline.

                prayer

                Ja sam ti stavio definiciju live servicea.

                U njoj se nigdje ne spominje always online.

                Znači ti tvrdiš da je to JEDINI kriterij za live service, a činjenice kažu da to UOPĆE nije kriterij.

                  wooddiebone

                  Odi na Google i napiši live service games pa mi reci koliko od njih ima opciju za offline igranje. Kad si već tamo isto mi googlaj gdje piše da je Monster Hunter World i DRG live service. Hvala lijepa.

                    prayer

                    Pročitaj još jednom definiciju live servicea koju sam ti stavio gore i odmah ćeš skužit gdje piše.

                    Ne kužim zašto negiraš to tolko. To su još uvijek te igre koje jesu, ne mjenja se ništa ako jednostavno prihvatiš istinu lol.

                      wooddiebone

                      Gle ovako, današnje live service igre u 99% slučajeva se baziraju na konstantnu internet konekciju da bi kako piše u onom Wiki članku dobile stalno nove updatee. Ja razumijem što ti želiš reći no ono što si mi ti stavio se može gledati sa raznih kuteva, stvar u tome jest da su kao što sam rekao sve igre koje imaju live service elemente moraju biti spojene online da dobiju novi sadržaj kojeg ti sa konstantnom internet konekcijom pristupaš. Dan danas ne postoji niti jedna live service igra a da nije always online i to je činjenica. Evo po zadnji put mi molim te dokaži kako je MHW i DRG live service i još ako možeš kojim čudom nađi mi live service igru koja nije always online. Do tad mi se neda raspravljati jer znam da sam u pravi i vrtimo se u krug bezveze.

                        Koliko se ja sjecam a gore je vec netko napisao rekli su da je online only primarno zbog cheatera..gdje bi se narušila totalna ekonomija igre.

                        S druge strane radi se o online arpg-u mmo look-like pa je i logično da je online only.

                        E sad kako je ta multiplayer komponenta osmišljena i odrađena je priča za sebe.

                          prayer

                          Monster Hunter World prodaje kozmetiku i ekspanzije, dodaje novi content godinama nakon izlaska. Ima daily i weekly bountije i evente koji igrače motiviraju da se vraćaju opet i opet i opet i opet.

                          Upravo to tu igru čini live serviceom, a nije always online.

                          Deep Rock Galactic ima Battle Pass koji sadrži iste stvari i ima istu ulogu.

                          Live service igra NE mora biti zamišljena kao nedovršena s planom dovršavanja "po putu" nego može shippati kao totalno kompletno iskustvo, i opet može bit live service.

                          Sve dok se kad tad spojiš na net, igra skida novi update sa novim contentom koji te drži angažiranim.

                          Žalosno je da je always online i nedovršeno stanje postalo staple live servicea jer upravo MHW i DRG pokazuju da se može i bez takvih sranja.

                          chono Nop..ali dosta čitam o cijeloj situaciji igre…već znam i neke buildove napamet 😃

                          Al ajd probao sam obje bete..pa znam okus voća 🙂