chono ja ti samo kažem da tvrtke najčešće gledaju kako dio troškova mogu provući kroz programe / potpore / olakšice drugih institucija / tvrtki, uključujući diversity. Na webu je obično PR / employer branding / obaveza po projektu, glavni motiv će uvijek biti i jesu novci. Tvrtkama je jedino bitno da dobe dobre ljude koje će izgurati projekte i da pritom za njih imaju što manji trošak u ukupnom saldu. Mislim da je većini tvrtki potpuno svejedno tko im sjedi u uredu, dokle god rade svoj posao brzo, efikasno i kvalitetno te da su kupci zadovoljni.
I da, možda će između dva kandidata slične kvalitete odabrati ovog koji se ne uklapa u dio spektra "propisanih moralnih vrijednosti" u nekoj državi, ako se tako njegov/njezin/njihov trošak pokrije / sufinancira u potpunosti ili djelomično kroz instituciju / projekt treće strane, što god.
Je li diskriminirajuće, apsolutno. No svatko gleda svoj džep u konačnici.
Mislim, dovoljno je pogledati kako se iste korpoacije brendiraju na zapadu i kako npr. u arapskim zemljama. Sve u potpunosti usklađeno uvijek s maksimiziranjem KPI-ova koje tvrtka ima na nekom tržištu. Point is, tvrtke nije briga dok računica štima. Samo se bezveze lovite na to kao da žele širiti evanđelje po duginim bojama.