
Games Developed
MadWorld
Infinite Space
Bayonetta
Vanquish
Anarchy Reigns
Metal Gear Rising: Revengeance
The Wonderful 101
Bayonetta 2
The Legend of Korra
Transformers: Devastation
Star Fox Zero
Project Guard
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan
Nier: Automata
Scalebound

Pošto se malo povlačim sa pisanja na forumu, želio sam napisati "zadnji" post i gdje bolja prilika od desetogodišnjice Platinuma. Platinum Games kao studio sa trenutačnim pedigreom je doslovno jedan od razloga zbog kojih uživam u igrama. Nije stvar u tome da su njihove igre perfektne. Nije da njihove igre stoje iznad kritika. I nije stvar u tome da njihove igre volim podjednako, već je jednostavno stvar u većoj mjeri što Platinum "ubrizgava" u svaku svoju igru određenu kvalitetu i atribute koje ja lično najviše cijenim u čitavoj gaming industriji. Naravno nisu sveobuhvatni prema svakom interesu koje ja tražim u interaktivnom mediju, ali "češu" ta određena mjesta i to rade sa konzistencijom i određenim standardom kvalitete koje iskreno smatram nedodirljivim.
Ponekad smatram da su malkice repetitivni kod dizajniranja standardizovane formule akcijskih avantura i kod recikliranja asseta i sadržaja, ali onda sa druge strane imate stvari poput Vanquisha, Bayonette i The Wonderful 101 sa nadolazećim Scaleboundom koji donosi nove "twistove" u poznato okruženje. Iskreno smatram (iako sam samo par sati igrao kod kolege) The Wonderful 101 kao jednim od najinovativnijih i originalnih akcijskih avantura ikad napravljenih (po uzoru na old school Viewtiful Joea). Također doslovno nijedna igra se motherfucking NE IGRA kao Vanquish. I Bayonetta pokazuje skoro pa savršen stepen ispoliranosti i kontrole u sukobima i sistemom kompleksnosti, da ga smatram punokrvnim asljednikom Devil May Cry-a i trenutnim zlatnim standardom za žanr. Nadam se u budućnosti vidjeti jedinstvene "twistove" na akcijski žanr u budućnosti i ne sumnjam da će nam upravo oni to i donijeti. Ali teško se i žaliti kad su tzv. "samey" stvari tako hebeno napravljene. I čak i kad sam ponekad malo razočaran level dizajnom u igri, poput Legend of Korre ili Transformersa, sistem borbe i atuentičnost u prezentaciji nadoknade taj nedostatak. Bez obzira koliko ciničan pokušao biti prema Platinumu, na njihov dizajnerski i produkcijski model i na njihove neke ugovore, uvijek postoji nešto čime se uzdignu iznad sveukupnog paketa i ponekih grubljih aspekata. Uvijek postoji dokaz da dobar dio tima daje sve što ima u onome što produciraju i da uliju svoje srce u nadi da ćemo mi što bolje biti zadovoljni.
Tako da hvala Platinum na proteklih 10 godina i uzdravlje za narednih 91 (;-)). Hvala što kontinualno kreirate nevjerovatne igre i što ste mi dali bezbroj sati zabave. I hvala što ste jedan od najvećih razloga zbog kojih igram video igre općenito.
