Ako The Witness nema pricu, sto onda ima? Samo 600 zagonetki? Cemu onda toliki predivno dizajnirani svijet? Cemu tolika cijena i marketing?
#solidhejter
Nisam rekao da nema priču, već da je vjerovatno minimalistička i da sam svijet vjerovatno priča neku svoju priču.
Slična bi se paralela mogla povući i sa mp based naslovima.
Ali šta ja znam, davno sam ja ispao iz svijeta igranja igara :) .
viper89 Pogledao jučer još. Slažem se, ali opet se može postaviti razlika između bogatih i bare bones mp naslova.
Što mora biti priča u Divisionu? Ne mora, ja je sigurno nisam tražio, ali obećavati godinama priču i onda biti nešto bezveze što je još isječeno (a realno moglo se napraviti jebena priča) to je druga stvar.
#solidhejter
Edit. Također bi se moglo usporediti bez beda Journey i Witness, obje su minimalističke, obje imaju odličan art, škrte su na priči (a opet iz primjera Journeya fenomenalno svijet priča priču za sebe). A gameplay se u Journeyju svodi na guranje sticka prema naprijed i ponekad pritiskanja X (ili šta već).
Ali opet smatram Journey jednim od najboljih iskustava koje sam ikad imao prilike odigrati.