Zero
Zato jer frajer pokušava biti prepoznat od strane redateljske, holivudske ekipe kako bi se probio u svijet filma/serija.
Poput Neila Druckmana, samo što je Neilu to uspjelo i vidi vraga, serija ispala poznatija od igre. Nije jednosmjeran nego prilagodljiv vremenu i zahtjevima publike.
Neil nema preseravanje, nepotrebno razvlačenje i ekstravaganciju radnje, zapravo su mu igre poput filma uz logično dulju radnju radi gameplaya.
Kojima se nije odmaknuo od Metal Gear štiha koji je sveprisutan još uvijek i u Death Strandingu. Poštujem ga jer je uradio jedne od najboljih igara koje ću rado opet odigrati 10 puta prije nego nešto moderno ali mora shvatiti da idemo dalje. Rekao je 10 puta kako je gotovo s Metal Gearom a svugdje vidimo provlačenje istog obrasca, paralele, sličnosti.
Sony mu je dao ogromnu šansu i financije.
Nekad si mislim da je trebao uraditi remake Metal Gear Solida, angažirati Davida Haytera i držati se toga, više bi postigao nego Death Stranding. Neznam dal ima prava na MGS, znam da je Konami srao oko vlasništva na IP.