Problem kod VR-a je što nije za mainstream publiku već isključivo za entuzijaste (bar ovi jači modeli). PSVR je bio odličan uvod za PlayStation igrače u vode virtualne realnosti po relativnoj niskoj cijeni koju si je svatko mogao priuštiti bez puno znanja u što se upušta.
PSVR 2 radi upravo suprotno od onoga što je PSVR radio sa prolom generacijom, em je skuplje i to drastično međutim isto tako ima drastične bolje performanse naspram prošle generacije tako da je cijena opravdana. Problem kod svega toga jest što se Sony precijenio sa technom i prezentacijom istog. Većina ljudi koja kupuje konzole kupuju iste jer su cisti plug&play gdje se ne moraju brinuti o specifikacijama i optimizacijama samog HW-a, samo znaju da će igrati igru u 4K ili 60 FPS-a i boli ih uho i tu nastaje problem plasiranja i prezentacije gdje je Sony napravio pravi next gen headset sa vrlo dobrim specifikacijama i samim time po većoj čine i koja je opet, opravdana no kao što sam napisao gore krajnjeg korisnika nije briga za specifikacije nego za jednostavnost i cijenu, tj uloženo/dobiveno gdje je zapravo problem jer masu ljudi neće cijeniti koliko je zapravo dobiveno naspram koliko su platili. Da je cijena manja našla bi se sigurno veća publika.