Novi detalji. Meni je ovo isto must buy jednom kada izađe jer obožavam BioShock.
- Kreativni direktor Ken Levine priznaje da su dugo šutjeli
- Ne želi najaviti datum izlaska dok ne bude siguran da ga mogu ispoštovati i ne moraju kasnije mijenjati
- Kaže da izrada trailera oduzima puno vremena i energije, a žele se fokusirati na dovršavanje igre
- Ghost Story planira ubuduće davati češće novosti
- Odradili su najveći playtest do sada, s novim igračima, i dobili puno vrijednih povratnih informacija
Villainy – glavna mehanika igre
- Za razliku od BioShocka koji je imao zadane negativce, u Judasu postoje “Velika trojica” – likovi koji postaju tvoji prijatelji
- Igrač odlučuje kome će posvetiti pažnju, a koga će otuđiti
- Tvoje odluke određuju tko će od njih postati negativac
- Kada netko postane negativac, dobiva nove moći kojima ti se suprotstavlja tijekom igre
- Inspirirano Nemesis sustavom iz Shadow of Mordor, ali fokusirano na samo tri glavna lika
- Cilj je da gubitak jednoga od njih osjetiš kao gubitak prijatelja i da odluka bude teška
Odnosi s Velikom trojicom
- Svi će se boriti za tvoju naklonost – mogu te podmititi, spasiti u borbi, ogovarati druge i otkrivati ti najmračnije tajne
- Igrač odlučuje kome vjerovati, a kome ne
- Likovi prate tvoje ponašanje – kako se boriš, hakiraš, craftaš i kako se odnosiš prema drugima – i razvijaju osjećaje prema tvojim postupcima
- Na sve to, igra će imati i preko 100 drugih likova s glasovnom glumom.
https://blog.playstation.com/2025/08/27/judas-ken-levine-details-how-player-actions-determine-who-becomes-the-villain/