master_x drugi slovi kao najbolji i najpopularniji među fanovima i odvojena je priča od ostalih. Iako bi također volio vidjeti prije remake jedinice. Slazem se sa wekyem james izgleda cudno.
Remake Silent Hilla 2 u prvom prikazu puca od atmosfere
Sve je ok dok im me padne na pamet raditi kojekakve remakeove MGS-a. Ovo mi djeluje dosta vjerno originalu, scene iz gameplayja djeluju jako dobro, čak odlično. Nadam se dostojnom remakeu.
Na temelju trailera početni dojam je pozitivan. Iako remake ne radi japanski studio, meni se i dalje sviđa atmosfera i neke scene mi se čine dosta vjerne originalu. Treba pričekati finalni proizvod i donijeti odluku.
Ako se ne varam to je onaj dio gdje tražiš ženu Mariju pa nađeš onu drugu žensku (koja je bolja dost ) a na kraju se je glavni boss Marija jel?
Ako moram birat, birao bih remake prvo jedinice, pa 3., The Room, pa na kraju tek ovaj drugi dio.
Ne znam da li je do igre ili do činjenice da sam imao igru na 3 cd-a pa kad uletiš u drugi dio grada koji je na drugom cd-u zašteka plejka pa moraš ubacit novi cd i restartat. Ah, well, nekad je bilo bolje neg danas
80 eura, fino za istu igru u boljoj rezoluciji. Ignorirati dok je ne budu poklanjali.
Čekamo Resi 4 danas
SH2 želim opet odigrati, pogotovo sad kad će bit remake. Zastarile su one stare mehanike, šta god pričali. Može se odigrati i original, naravno, uvijek se lijepo vratiti 20 godina unazad, ali treba i ovakvih remakeova. Sretniji bih možda bio s prvim dijelom, ali Silent Hill je Silent Hill, ma koliko mi šutjeli o tome.
ikral Ma napraviti će ko i sa resijem. prvo izabaciti jedan remake da vidi kako ce proci kod
publike i onda ce ih samo poceti stancati. zato je i izasao novi crash i jos jedan trenutno u izradi.
Ali neka SH je zasluzio remake, to ide preorder odma jer svi su ludi za Mary.
Detaljna usporedba.
Nitko ne dvoji da je ogroman tehnički skok, ali baš ta beživotnost je davala prepoznatljivu Silent Hill 2 atmosferu. Beživotnost lica, beživotnost okoliša i prirode. Gledaš u Jamesa i Mariju, ali vidiš duhove. Vidiš nešto što je nekad bio čovjek.
weky True remake izgleda super, ali previše detalja mi daje previše života okolišu.
- Uređivano
Weky pogodio sve iz prve.
Bloober ima suptilnost pneumatske bušilice. Ne očekujem ništa od njih osim prosječnosti. Grafika nije sve.
Iako je milion nekih stvari najavljeno, ništa čemu sam se nadao nije bilo.
Umjesto da su napravili jebeni peace s Kojimom koji žudi da napravi neki horor i koji im je tu pred nosom, ne, oni idu poljacima, kreatorima Mediuma i Layers of Feara. Great. Da su makar išli praviti novi SH 5, pa fuck it, kako bude bude. Ne nego, idu remakeat Mona Lisu.
Mona Lisa se ne rimejka. Mona Lisa se samo briše malo od prašine i sprema u bolji frame. Which leads me to my next dissapointment:
Ništa od očuvanja originalne 4 igre za nove generacije konzola, nikakav jebeni običan 4k remaster u nekoj lijepoj kolekciji (ne računam onu abominaciju od HD remastera), dakle stari fanovi jebite se.
Ništa od povratka originalnih kreatora (Team Silent) da prave novi SH interno… Dakle Masahiro Ito i Yamaoka u zalascima svoje karijere rade jebeni remake. Kako sam razočaran.
Ovdje nije ništa drugo doli Konamija koji je pimp, a Silent Hill je starleta koju shippaju tko je hoće uzeti.
Solid_Snake Ništa od očuvanja originalne 4 igre za nove generacije konzola, nikakav jebeni običan 4k remaster u nekoj lijepoj kolekciji (ne računam onu abominaciju od HD remastera), dakle stari fanovi jebite se.
Rekli su već davno da su izgubili kod za originalni SH2, zato je i port na ps3 bio kakav je bio. Realno igru ni jedan emulator ne može točno reproducirat i jedini način da se ju odigra kako spada je na ps2 i crt-u što je svaki dan sve manje dostupno. Ne očekujem da ćemo tako skoro, ako ikad dobit neki način tu verziju odigramo na modernom hardveru i to je stvarno šteta jer će igra kroz desetak godina u potpunosti nestat.
Krajnje gadljivo. Pljuska u facu svima koji su radili na originalu. Nadam se da Ito i Yamaoka imaju fini honorar od ovoga, jer i oni sami znaju da ovo nije u redu.
SH2 ima izvrstan fan remaster na PC-u koji onu problematičnu PC verziju čini ultimativnim SH2 iskustvom, barem u mojim očima. Ostao sam paf koliko je skupina fanova to dobro odradila bez da ikako mijenjaju srž originala, naprotiv.
Slažem se, ali na kraju dana to što su izgubili nije opravdanje. Može se vratiti itekako, ako je Square/Sony mogao, može i Konami. Samo je pitanje koliko žele novca uložiti da to urade.
The source code Bluepoint receives when it starts a project—essentially, the final build of the game that’s sent to the publisher when a product is ready for retail—is an almost impenetrable black box, the patchwork proceeds of years of complex labor. Bluepoint’s first task, Dalton says, is “to tear it apart and figure out how it works, how it’s assembled, and reverse-engineer the entire thing, and then you look at it and say, ‘How do we fit this within our processes and our pipeline, and how do we need to modify our existing processes to fit what they were trying to do?’” While games are written in a limited number of programming languages, each developer has its own dialect, full of phrase and idioms unique to its work. In theory, Bluepoint can consult with the original architects if the studio runs into something that doesn’t make sense. In practice, though, Bluepoint tries not to pester its partners, which would eat into the time they save by outsourcing. “That’s why a lot of publishers like us,” Thrush says. “We’re pretty independent.”
https://www.imdb.com/title/tt4877728/trivia/
Since the release of original Kingdom Hearts (2002) the original source code of the game had been lost which meant developers had to recreate the code by extracting data from retail copies of the game.