Kao neko ko radi u marketingu cijeli život ovo je jedan od najsmješnijih/tragičnih/patetičnih pokušaja rebrandinga ikad. Ovo je zapravo masterclass kako ne odraditi rebranding. Frajer je preko noći odlučio ubiti 17 godina brand awarenessa i značaja za kojeg bi 99% drugih kompanija na svijetu doslovno ubilo da ga imaju. Twitter je toliko ušao u svakodnevni jezik i navike ljudi da jednostavni postupak postanja/komentiranja nitko ne zove tako nego se twitta/retwitta. Te brend riječi su doslovno postale sinonimi za komentiranje, to nitko nema. I on je to preko noći primijenio u x-anje.
Zašto? Zato jer je mentalni 17godišnjak koji je najurio sve iz kompanije i okružio se jednakim pacijentima i njegovim picoliscima.
Ako ništa drugo barem će sad većina ljudi prokužiti da on nije nikakav genijalac već tip koji je do svega došao krađama tuđih ideja, prisvajanjima tuđih zasluga, hostile takeoverima i rudnikom dijamanata od tatice.