Samo si pojednostavio ono što sam napisao u odlomku, proces kroz koji sam dovoljno puta prošao da ga znam vjerno opisati. FUT je samo jedan od primjera lošeg UX-a koji se proteže kroz gotovo sve menije. Mogao bih napisati zasebnu recenziju samo na temelju UI/UX-a. Od pretjerano velikih elemenata koji daju previše nepotrebnih i puno premalo potrebnih informacija jer se dizajn menija i dalje tretira kao da smo u danima malih TV-a 1080i rezolucije pa do apsolutne neresponzivnosti menija jer ni u njima nije stabilan FPS te imaju svoje predodređene i nelogične radnje.
Primjerice, dovrši se jedan zadatak u FUT i ide se preuzeti nagrada. Prvo se odlazi u meni sa zadacima. Onda se s R1/L1 mora pronaći kartica sa zadatkom. Onda se mora ići prema dolje do grupe kojoj pripada zadatak, a da ih je pritom pokazano samo nekoliko jer se grupe opisuju jednom do dvije riječi u ogromnom kvadratu koji zauzima previše prostora. Kada se pronađe grupa, odabere se putanja desno i tamo se pronalazi zadatak koji onda preuzima nagradu. Ako je ta nagrada paket, ona se miče u Store gdje se mora pokupiti, a igra te vraća u istu tu grupu zadataka u kojoj ako slučajno imaš još koju nagradu za preuzeti, moraš se micati jednu po jednu stavku do vrha jer te baci na samo dno bez ikakve tipke za automatsko vraćanje na vrh. No još je bolje ako nakon preuzimanja nagrade pokušaš odmah kretati se po meniju. Pomakneš se strelicom na drugu grupu i igra te vrati na prošlu, na preuzeti zadatak, jer ima svoj predodređeni tok kojim definira ponašanje menija nakon preuzimanja nagrade.
U redu je ako ti se sviđa, ali to ne znači da je FIFA-in UX/UI kvalitetan. Isti problem ima Forza Horizon, čak i Gran Turismo. Previše šetnje po menijima, premalo konkretne igre. Jedina je razlika što nije toliko nekvalitetno rješenje kao u FIFA-i.