kabegami U jednom trenu, bilo je jedno pet protivnika na ekranu i ekran mi se doslovno zamrznuo na 2 sekunde (a igra je nastavila teći) pa sam se odjednom pojavio nekoliko metara dalje. Takvo što mi se nikada prije nije dogodilo. Kaos.
Upravo ovo. Kad ideš do zadnjeg grada pa imaš veću mapu onda vidiš ovaj problem grdo. Uletim u fajt, moram micat kameru jer ima 12 neprijatelja oko mene, pomaknem kameru, ode u 3pm skupa samnom dok ja stišćem R1 i letim po terenu i to sve skupa čini jedno ogromno smeće od igre.
Combat si rekao da je solidan u smislu ako nastave combo poteze i sve kombiniracije s tim. Tu se slažem, možeš si stvorit combo napade, ali AP mi se ne sviđa. Gdje je MP, gdje je sve ostalo? DOslovno je igra čekaj ,napadaj, leti, skači, kamera… Kasnije ako boss fajtovi budu zanimljivi onda ovo ima smisla, ali prvi boss stari moj, pa više nisam vidio gdje sam nego jesam…. I kamera kad istražuješ mapu… Jesi skužio na koliko litica ne mozes skociti? Ja sam jedno 30 puta zapeo da sam skoro morao loadati igru da nastavim jer sam zaglavio. Ovak nešt nakaradno nisam dugo vidio, ali stvarno.
kabegami DUMA je mogao biti vrhunski istraživački element igre, ali ono preletavanje do pola ekrana pa strmoglavi pad… jednostavno narušavaju ideju koju on predstavlja. U combatu nema smisla jer to, kako i ti kažeš, plutanje je… besmisleno!
Ne kuzim zašto ne ide više od 45 stupnjeva u zrak, užasno ograničava, iako je ideja dobra, ali implementacija je totalni kaos.
ALSO - ideš se punit itemima kroz Inventory. napuniš se, vrati se nazad na listu itema 😃 Ne mogu odjednom utucat 5 itema u sebe, nego 1 po 1 kroz 4 klika. Netko nije ovo uopće testirao. L1 heal tipka anyone? Neka druga? pa sve igre to sad nude, ali ne i ova! Ovdje su se vratili na mehanike prije SO1