@foggy "Takve su meni igre dobar "objektivni" pattern kako ocijeniti neku igru koju igram poslije - da sam igrao novi Horizon nakon Eldena, mislim da bi mu dao 7"

I kak da te onda s ovakvim stavom netko shvati ozbiljno dok pises recenziju? Znaci najgori moguci pristup za jednog "recenzenta"!

    Sterlok probao sve to, istina nikada odigrao jer su pre naporne i dosadne, bez imalo zabave za mene. Koncept je isti, i napisao sam koji je koncept u grubo, pijuni pa boss, pijuni pa boss, pijuni pa boss.

    To je opis skoro svake igre koju sam igrao u zivotu. Kao da kazes film ne valja jer ima uvod, radnju i ending creditse. Kakve igre su onda po tebi zanimljive?

      sanzo one koje uvode nešto novo, pogotovo za nas veterane gaminga. Problem je što te novine ljudi ne prihvaćaju, često takve igre financijski muku muče. Npr. konkretno Death Stranding ili Fallout 76. Obje pokušavaju nešto drugačije prva sa snažnom pričom i drugačijim gaplayom od izlizanih igara, dok druga u single player koncept RPG istraživanja uvodi multi komponentu kao bi razbila moguću monotoniju. Nisu igre po kalupu.

      renda Nemoj se odma vređat 🙂 Zasto imas potrebu toliko emocionalno reagirati tamo gdje te netko pikne i odmah kontra napadat?

      Što sam krivo rekao? Kad neka igra digne granice i napravi revoluciju kao sto je W3 to napravio u svoje vrijeme sa zanrom, jel onda sve isto za sljedecu igru koja nakon toga izađe? Naravno da nije. I naravno da ne govorim to sto boldas kao 1:1, spominjem kao mjerilo jednog dijela. Igra koja prvi put isprica pricu kroz neke timelapse je prva, a ostalih 14 je pokralo ideju. Naravno, stvari su kompleksnije od toga na nacin da onaj tko kopira neke ideje moze iste implementirati na svoj nacin jos bolje. Nemoj se hvatat za svaku slamku, ne kuzim sto si mene uzeo na zub toliko, a bas ako hoces iskreno, i ti si recenzent, a kao takav nebi trebao razmisljati kao tele.

        foggy pa niti sam te napal niti te imam na zubu, fakat sam dobre volje 🙂

        Mozda nekad malo pregrubo izgleda post, ali nikad nije zlonamjeran, poanta je da barem ja nikad ne gledam kolko je neka igra bolja od ove koju trenutno igram i po tome donosim sud jer ako su mi obje za tipa 8, iako ova druga neke stvari mozda radi malo bolje ne budem rusil ocijenu i sud, samo to.

          Meni isto From igre ne pašu, iako je to primarno i jedino zbog toga što se potiče puuuno previše truda (u mojim očima) za prolaženje pojedinih sekcija. I onda kažnjavanje svakog gubitka sa ponavljanjem i opet i opet. Jednostavno nemam toliko živaca ni volje, a s druge strane ne osjetim tu prijeko potrebnu satisfakciju nakon izazovnijih dijelova koja bi me potegla naprijed. Lore bude bogat, no prezentiran na najopskurniji način, što me isto demotivira na istraživanje istog. Takav je neki moj dojam nakon nekoliko isprobanih (doduše, nikad pređenih) From igara. Dovoljno je reći da sam u Demon's Souls stigao do final bossa i odustao jer mi je bio pun klinac. 😂

          Daj mi izazov i težinu ako je ikako moguće bez traćenja sati i sati na učenje osnovnijih mehanika i uživat ću. Kako se to neće dogoditi u skorije vrijeme kod Froma onda ću ih do neke točke u budućnosti izbjegavati.

          renda Mozda nekad malo pregrubo izgleda post, ali nikad nije zlonamjeran, poanta je da barem ja nikad ne gledam kolko je neka igra bolja od ove koju trenutno igram i po tome donosim sud jer ako su mi obje za tipa 8, iako ova druga neke stvari mozda radi malo bolje ne budem rusil ocijenu i sud, samo to.

          Velim ti, nije sve 1:1 kako si me citirao, kompleksno je. Zašto nebi usporedio neke igre koje su istog žanra? Ili mehanike koje su slične? Ne znam baš koliko je pametno svaki entitet gledat totalno zasebno, pogotovo kad se prema nekim igrama stvarno mjerila kvaliteta. Uvijek imaš neku igru koja je radila nešto slično ali možda bolje i samim tim smatraš da zaslužuje bolju ocjenu od one druge. Recimo igraš Assasins Creed Origins i imaš faktor fajtanja. to radiš brat bratu 10-15h kroz igru. I onda imaš Elden Ring. Tu bi svakako dao prednost Eldenu zbog puno boljeg tog segmenta. Ali to ne kroji konačnu ocjenu naravno, jer fokusi su ipak malo drugačiji. I tako na kraju imaš neke segmente, neko mjerilo. Nekim recenzentima je mjerilo neka šablona po kojoj to rade, nekima nešto šesto… Koja je tvoja šablona? Kak ćeš dat nekoj igri osmicu? Puno previše faktora tu ima u igri i apsolutno si me citirao kao što index.hr citira izjave iz konteksta neke presice.

          Zato i jesmo tu gdje jesmo i sve igre su 8/10 ili 9/10, a na kraju to nema nikakvog smisla.

          P.S Kad nekog ideš nazivat "recenzentom" (ne smatram se ja nekim renomiranim recenzentom da bi me to uopće diralo), to je zlonamjerno. Nemoj lagat samog sebe.

          Sterlok

          Nisam se dugo bavio Ubisoftovim igrama ali koliko shvaćam problem je u veličini svijeta na kojem su dodane hrpetine "sadržaja" koje umjetno pumpaju dužinu igre i količinu contenta i same su sebi svrha dok recimo FS igre imaju tako odličnu igrivost i sve što se u svijetu nalazi ima konkretnu svrhu, a svijet je dizajniran tako da jednostavno želiš još i još, pa je i sam replay faktor igre na samom vrhu gaming industrije.

            kauboj ako guštaš u igri nije ti umjetno napumpano. Npr. zadnji AC 130+ sati, osvajaš područje, dio po dio, velik je i treba ga pokoriti. Ima smisla svaka regija, sklapaš saveze da ojačaš sve do glavnog grada.

              Sterlok

              Neki dan sam ga tek krenuo igrati pa ćemo vidjeti.

              Poanta je da FS ima svoj player base i da svi koji se nalaze u njemu svaku igru odigraju po nekoliko puta pa i dalje žele još, zato te "iste" igre FS-a tako dobro prolaze.

              Sterlok ako guštaš u igri nije ti umjetno napumpano

              Ovo je ultimativni cilj kad se igraš. Ako ti je dobro, i da je igra 2/10, jel ti uopće bitna ocjena?
              Ja sam uz kauboja ovdje, po meni je Assasins Creed pun dosadnog sadržaja. Tebi nije. Vjerovatno nećeš slušati mene i kauboja kada budemo pisali dojmove o novom Assasins Creedu 🙂

                foggy pa to govorim cijelo vrijeme, nitko ili malo tko i sluša recenzije, ispadnu šum u eteru. Naveo sam primjer filma koji je ove godine treći po gledanosti sa groznim recenzijama. Oni sa vrhunskim recenzijama se prikazuju u praznim dvoranama i sl.

                  Popularnost ne znači kvaliteta. Da je tako, Bieber bi bio najbolji autor svih vremena.

                  Sterlok pa to govorim cijelo vrijeme, nitko ili malo tko i sluša recenzije, ispadnu šum u eteru. Naveo sam primjer filma koji je ove godine treći po gledanosti sa groznim recenzijama. Oni sa vrhunskim recenzijama se prikazuju u praznim dvoranama i sl.

                  Pa ono, kad vidim na fejsu po grupama koliko se ljudi pjene zbog recenzija, mete i ocjena, rekao bih da dosta slušaju ili barem gruntaju kak im nešto ne paše. Meni osobno ne trebaju, ja na prvom traileru znam jel me zanima nešto ili ne. Ako me već zanima reca, ne gledam ocjenu nego pročitam recenziju da dobijem odgovor na pitanja koja imam u glavi. Mislim da bi to recenzija trebala biti, a ne da se samo pogleda ocjena, to je dosta nebitna stavka zapravo, a i ona je objašnjena kroz samu recu. Mislim da sve ovisi o tome što za tebe to znači, a definitivno je teško govorite u svačije ime jer eto, 1 topic a 100 mišljenja.

                    foggy Mislim da sve ovisi o tome što za tebe to znači, a definitivno je teško govorite u svačije ime jer eto, 1 topic a 100 mišljenja.

                    Baš sam to primjetio od kad smo počeli pričat o recenzijama. Svako tko je do sad komentirao ima drugačiju sliku o tome šta bi recenzija trebala bit i koja joj je svrha. Teško se je usuglasit oko nečeg kad svatko očekuje drugi rezultat.

                    foggy 😁 ma nije mi se svidio kraj nikako. I pri tome ne mislim da onaj epilog, vec kraj regularnog dijela igre. Previse razvuceno i besmisleno za moj ukus, nekako bez glave i repa. Imerziju mi je ubilo i setanje Arthura sa desecima tisuca dolara i kompletno podignut kamp, a prica prikazuje totalno drugaciju stvar i radis radnje s bandom koje nemaju smisla s obzirom na stanje budzeta. A i obracun je jeftin i plitak

                      chono Uf, chapter 5 do kraja (minus epilogue) mi je jedna od najjačih kulminacija protagonista u zadnjih 10 godina. Sve mi je tu sjelo na svoje mjesto, a pošto mi je bio toliko drag onda je sve bilo pitka voda. Možda jednostavno to sve skupa. Dosta sam ja njurgao na minuse same igre, sve sam ih stavio u recu, no ne mogu nikako reći da Arthur nije jedan od najjače napisanih likova u video igrama.

                      Uglavnom, subjektivan si 😃 😛