buz
Tada je bio poprilično revolucionaran sa pentranjem po svemu i kul faktorom. Struktura misija je jako repetitivna, ali narativ je bio dosta intrigantan tada.
Overarching priča je bila dovoljno bitna i dobro odrađena da je ljudima zapravo stalo do onoga kaj se događa izvan Animusa, bilo je čak rumora oko Brotherhooda da će se raditi full-scale open world sekcija u modernom vremenu. Na kraju smo dobili samo jednu praktički on-rail dionicu sa Desmondom, ali dovoljno da zadrži intrigu.
Nakon trojke di su ubili Desmonda su praktički pokopali cjelu tu priču i Animus je od tada sam sebi svrha.
Black Flag tako kao jedna od najsvjetlijih točaka serijala ima jedne od najnapornijih i najintruzivnijih modern day dionica koje doslovno prekidaju flow igre u najgorim mogućim momentima, a i u svakoj igri nakon te svaki izlet u "stvarnost" većina igrača doživljava kao smetnju, a ne sastavni dio narativa.
Predpostavljam da pisci jednostavno nisu mogli pratit tempo koji je Ubisoft zadao za izdavanje novih nastavaka.