# svaki user rezervira po jedan post u temi i nadopunjuje listu pređenih igara.
# komentirati liste možete u ovoj temi.
# igre nemorate prijeć uzduž i poprijeko ili do kraja.
# bitno je ostaviti kratki dojam u najviše dvije tri rečenice, te dat adekvatnu ocjenu.
# slobodno možete uz svu svoju subjektivnost dozirat i malo objektivnosti u vašem ocjenjivanju pojedine igre.
# bitno je označit platformu na kojoj igrate igre, kao što je također poželjno da označite što ste zadnje igrali.
# budite kreativni.
_________________________________________________________
Assassin's Creed: Unity - Igra briljira u nekim važnim segmentima. Užasno je kako je fenomenalna igra ubijena Ubisoftovim nemarom i katastrofalnom podrškom u smislu popravljanja tako velike AAA igre. Što je najgore od šest patcheva, igra je bila najigrivija nakon prvog patcha. Užasan igrin kod koji bi trebao biti napisan iznova, kao i sva pošast ovog serijala koja se proteže još od prvog nastavka. Ipak igra zbog svoje sjajno napisane i prezentirane priče, lijepo osmišljenih i dizajniranih likova ipak nudi podosta satisfakcije i lijepih momenata. Priča i odnos koji je prikazan od Arnovog djetinjstva i Elise pa sve do kraja igre me istinski oduševio. Elise je zabavna, atraktivna, sposobna i iskrena junakinja ove priče, rijetko koji lik u zadnje vrijeme, pogotovo AC serijala mi je tako pogođen i lijepo napisan. 71/100
Battlefield 3 - Danas sam završil po drugi il treći put SP, ne sjećam se jel sam prije toga sam ono prvi put prošel il drugi. Uglavnom baš mi pašu ovak solidne SP FPS kampanje koje se za dva popodneva pređu. Bugovi i glitchevi su i dalje pristuni. Ali zato priča i način na koji je prezentirana, to mi je sjelo ko budali šamar. Dima, CIA agenti pri ispitivanju, Blackburn baš ono vrh, jedino mi je Solomon trešće od lika. Atmosfera, glazba, baš ono dosta dobra kampanja. Zvuk u igri je mislim jači adut čak i od grafike, koja je baš wow. Okej natrpana je svim mogućim efektima, ali je baš eye candy. Kampanja, kao što rekoh kratka i slatka. Napucavanje, oružja su super, MP kada se igrao bio je fenomenalan, no prošlo me je MP igranje kod ove igre. Za ponovni prelazak kampanje jedna čvrsta sedmica. 70/100
Brothers in Arms: Hell's Highway - Odličan taktički šuter sa vrhunskom WW2 atmosferom, settingom , predivnim lokacijama i pamtljivim likovima i fokusom na fenomenalnu priču. Igra ima vrhunsku glazbenu podlogu. Ali najviše od svega mi se sviđa prezentacija priče i sama priča, koja dira u srce. Jako sam emotivno doživio istu, čak uz suze na kraju zadnje misije kada cijeli chapter biva posvećen prezentaciji završnih animacija. 89/100
Call of Duty: Advanced Warfare - CGI animacije su daleko najbolje nešto što sam vidio u gamingu. Ta suluda kombinacija snimka prave glume i CGI efekata ili nekakvih filtera je van svake pameti.I dalje kao pri prvom dojmu stojim iza toga, da igra izgleda veličanstveno i nevjerovatno je da je to riječ o prastarom, ali teško modificiranom engineu. Igra mi je od A do Ž jaw-dropping po pitanju vizuala i smjestio bih je ispred jednog Battlefielda, te uz bok Crysis serijalu (prašume/šume su ipak no1). Napucavanje uz gameplay mehaniku također briljira, a najviše su mi sjele te futurističke sposobnosti granata, grapple hook CQC-a. Igra koja će se sigurno vrtiti na godišnjoj bazi. Kada bi je ocjenio decimalama, bilob devetipo. Eh da, da spomenem Kevina Spaceya. Njegovo ubacivanje u igru je 10/10. I što se priče i što se reklame tiče. 95/100
Call of Duty: Black Ops III - Bio igri na kraju ipak dao šansu i moram priznat da sam se iznenadio, iako mi ukupno mišljenje o igri nije pretjerano pozitivno, igra je bolja nego što to sami početak naslućuje. Igram samo SP dio igre, MP me nezanima. Ono što me iznenadilo je priča, dosta je komplicirano prezentirana, iako mislim da na kraju i nije toliko impresivna, koliko se ima dojam kako se napreduje kroz igru. Ali sviđa mi se to da su i u COD serijalu odlučili malo riskirat po pitanju priče i ponuditi nešto novo i sviježe. Napucavanje je standardno dobro, dok mi je AI cijelovremenska enigma i neznam kako ga uopće ocjenit. Činjenica da se većinu vremena borim sa robotima, mogu ga jedino usporediti sa onima iz Crysis franšize i odmah reć da su ovdje dosta pametniji. Prezentacija likova je solidna, no ništa više od toga, po reinstalaciji igre, sam ih u potpunosti zaboravio. Najdulja SP kampanja u serijalu od točno deset sati ima nekih solidnih stvari za ponuditi, no većina toga dobroga, odnosno solidnog zasjenit će bezidejnost. Kao da igra nije uspijela u svome identitetu. Meni osobno miljama bolja od dvojke, koja mi je najgori COD ikada, no to ju neće spasiti da ju ponovo odigram. 58/100
Dying Light - Grafička strana igre je oku ugodna, impresivna u izvođenju i nadasve nevjerovatna u noćnom izdanju. Smatram da je ovo najbolja verzija noći u igrama ikad, barem što sam ja vidio/igrao. Nikad nitko nije pogodio taj mrak, baš savršeno pogođena paleta boje, osvjetljenja i sitnih detalja, koji služe za orijentir kada apsolutno ništa ne vidite. Izmjena dana i noći isto je za svaku pohvalu i baš je odlično pridonjelo atmosferi. Gradovi su fenomenalni, iako mi je dosta žao da u mojem igranju prvi grad je dobio puno veću posvetu i vrijeme provedeno u njemu. Same sporedne misije su mi bile zanimljivije nego hrpetina glavnih misija u puno razvikanijim AAA igrama, a to dosta govori o zaokruženosti ovog proizvoda. Obožavam igre ovog tipa, gdje se od vas zahtjeva da se malo pomučite kako bi u kasnijem stadiju igre bili OP prema neprijateljima, ali do tog treba puno strpljenja i jedan dugačak put proč najprije. Da su priča i likovi bili bolji što se igri prigovara, ovo bi mi išlo u 95+ kategoriju, ovako je to beton tvrda devetka, koja čeka na ponovno uživanje. 90/100
F1 2015 - Stvarno je neobjašnjivo da na prelasku sa starih konzola na nove, Codemasters s ovom igrom otišao ne dva, nego tri koraka unazad. Izbacivši pregršt stvari koje su bile osovina i istinske vrline ovog serijala. Sjajna Croftova F1 prezentacija, nemože nadoknaditi manjak dobro prezentirane karijere sa mnoštvom opcija i kastomizacijom svega i svačega, gdje sami krojite kamo će otić vaša karijera. Ovaj serijal pod hitno treba dubinu, modove, kooperativna prvenstva, klasične bolide, klasične utrke i prvenstva, bogatu single player karijeru. Dakle sve ono što su neki nastavci i imali, no ovdje toga nema. Nadam se da će Codemasters pogledat u vlastito dvorište i uzore tražit u DiRT Rally serijalu, koji je primjer kako zadovoljit racing fanatike, približit igru novoj publici i uz mnoštvo modova i dodatnog sadržaja unjet svježinu, dubinu i kompleksnost u serijal. 68/100
Hitman 2: Silent Assassin - Jedna od igara čija duša nikad ne umire i igra koja je usmjerila serijal u dobrom smjeru, u smjeru u kojem su nastali milijoni hitman fanova. Odmah po pokretanju igre uhvatila me nostalgija kako audio vizualne prezentacije, tako i starog dobrog neiskvarenog gameplaya. Jedna od igara čija duša nikad ne umire i igra koja je usmjerila serijal u dobrom smjeru, u smjeru u kojem su nastali milijoni hitman fanova. Igra nudi slobodu koja je u ono vrijeme bila nekakva evolucija prvog revolucionarnog Hitman: Codename 47, atmosferu i kulerski osjećaj odigravanja sa stilom. 85/100
Mafia II - Igra po gameplayu, vožnji, atmosferi i soundtracku za čistu desetku, no uzevši u obzir neosporne probleme jednostavno malo joj fali za 90 kategoriju. Igra ima neke od fantastičnih momenata i misija, no jednostavno par developerskih propusta u konceptu misija i općenitog open world sistema koštale su igru boljih ocjena. Meni je igra po gameplayu, vožnji, atmosferi i soundtracku za čistu desetku, no uzevši u obzir neosporne probleme jednostavno je ušla u katergoriju devedeset i to je budimo realni njezin maksimum. "The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all." 88/100
Max Payne 3 - Level Design je mrak, u početku malo smeta što smo dosta ograničeni kretanjem, a tako i razno raznim hintovima i pomoćima, koji razbijaju početnu imerziju, no nakon uvodnih sat vremena sve sijeda na svoje mjesto. Gameplay mehanika je sami vrh ponude što se tiče TPS igara i funkcionira briljantno. Rockstar je napravio fantastičan posao u gotovo svim segmentima. Posebno mi se se sviđa briga za razno razne detalje koji su sada standardni za Rockstar. Priča je odlična, kao i prezentacije iste. Likovi su dosta dobro i napravljeni i okarakterizirani. Na stranu bih uzeo jedino cijelokupnu familiju Branco, koja je užasno površno i šturo odrađena, no kako fokus priče nije na njoj, taj minus nekako mogu progutat. Možda još ostaje žal što leveli u New Jerseyu nisu potrajali barem još sat vremena; jer je atmosfera tog vremena izvan svake pameti! Toliko toga je dobroga u ovoj igri, da mi se neda ni nabrajat, ali jedna stvar me je cijelo vrijeme titrala i davala konstatno savršen osjećaj, a to je Maxova naracija, njegovo stanje i pogledi na sve, kao i postepena reakcija na sav kaos koji se zahuktava oko njega. Dijalozi su napisani fantastično, neznam sad niti jednu igru, koja bi mi imala bolje napisane dijaloge od ovoga. Nakon drugoga prelaska, stvari ostaju slične; nije najbolja Rockstarova igra, ali je definitivno sam vrh, kako Rockstarovih igara, tako i TPS ponude. 96/100
Never Alone - Prešao igru i šokirao se koliko je zapravo kratka i lagana. Okej nisam baš nigdje čitao previše o igri, pa nisam mislio da će me toliko kratka igra dočekat. Uglavnom preporuka svima da je odigraju u COOP-u. Fina atmosfera, ugodna priča i grafika. Smeta me što gameplay nema preveliku dubinu te što nije igra malo izazovnija. Sve u svemu jedna solidna sedmica od mene. 70/100
NBA 2K16 - Kada je prošle godine NBA 2K15 stigao kao prva PC next gen igra, dojmovi nisu mogli biti bolji. Igra je postala moj apsolutni GOTY i rekorder po pitanju provedenih sati uz igru, riječ je bilo o nevjerovatnih 500 sati uloženih u nekoliko NBA sezona. Ono što je ovodišnja verzija igre ponudila je još impresivnije, ali uz poprilično bolan launch igre na PC. Bilo je tu dosta propusta, bugova i problema. No srećom ažuriranjem i razno raznim zakrpama, sve je pokrpano i NBA 2K16 je najbolja košarkaška igra ikada. Iako zbog premalo noviteta u odnosu na revolucionarnu prošlogodišnju next gen pojavu za PC, nemogu ovoj igri dat maksimalnu ocjenu, što zbog "premalo" noviteta, što zbog problema koje je igra imala kada je izašla. Iako se nalazi debelo u devedeset kategoriji, nije savršena. Subjektivno meni jeste, jer planiram srušit rekord predhodnika. 96/100
Project CARS - Iako je moja recenzija pisana objektivno, moj osoban dojam nakon puno više sati provedenih u igri je puno bolji, što zbog boljeg dojma kako sam napredovao u igri s vremenom, što zbog fantastičnog sadržaja koje smo dobili u igri putem DLC-a. Igra nije racing savršenstvo, ali je daleko najbolja racing igra ovog tipa na PC platformi. Racing igra koja ide bok uz bok sa velikanima poput Gran Turisma ili Forze Motorsport. Dobar volan je uz ovu igru must have, a povratna informacija koju igrač dobije od igre fantastična. Igra vrijedna svake lipe. 90/100
Rainbow Six 3: Raven Shield - Najbolja taktička pucačina ikad. Atmosfera, gameplay, planiranje i ostale taktičke mogućnosti su vrh. Odigrao s RS 2.0 mod + ENB-om. Definitivno igra koju nitko nije smio propustiti pa čak i dan danas. Ovo je obavezno štivo svih ljubitelja taktičkih pucačina, jer se radi o remek dijelu taktike, planiranja i egzekucije. Fenomenalan naslov koji dan danas nije ostario. U većini slučajeva jedan metak znači smrt, rafal koji vas ne obori, rani vas i uspori bez mogućosti ozdravljenja. Rainbow operativca kojeg izgubite ili koji vam umre u misiji, više nemožete računat na njega u nastavku kampanje. 93/100
Rainbow Six: Vegas - Ostavlja ukupno jako mlak dojam, unatoč dobrom gameplayu i taktičom osjećaju. Dobro za igru da je ne gledam kroz prizmu prijašnjih Rainbow Six igara, jer bi dobila puno manju ocjenu i puno više hejta. Gledam na R6 Vegas igre kao na posebni serijal ili ti nepotrebni spin off. Dobro napucavanje, ali je sve nekako dosadno i repetitivno. Doslovce ju moram vuč da uđe u 70+ kategoriju. Ali sedamdeset i zaslužuje. Nastavak Vegasa nezz ni dal hoću ponovo pokrenut. Sjećam se da ima malo nekakvih taktičkih noviteta, ali sjećam se i da ih je premalo. Meh, nisu trebali ni raditi obje igre. 70/100
ZADNJE PREĐENO: | - |
TRENUTNO SE IGRA: | - |
_________________________________________________________
2011. |
2012. |
2013. | 2014.
U naslovu igre je linku u kojem se nalazi konkretniji dojam od ovog sažetog.