escoban to je ono sta DICE nekuzi uporno zele dat guzice toj publici i stim svjesno kvare svoje naslove,
Zapravo, Battlefield da je sličniji CoDu, isključivo mislim na gunplay, bio bi bolja igra.
U doba BF3 je bilo popularno srat po CoDu jer je četvorka imala tolku nadmoć da se željno iščekivalo svaku igru koja će napravit idući korak naprijed.
Upali danas CoD 4 jednako je zabavan ko tada.
Upali BF3 i vidjet ćeš kolko je ta igra užasno ostarila.
Radi se o totalno drugačijim igrama. Dok je CoD kompetitivan, kolko tolko balansiran, konzistentan, BF je uvijek bio usmjeren na doživljaj bojišta, sa destrukcijom, suppressing fire, mućenjem vida, bullet dropom, vozilima...
Ja ne vidim nigdje da prate CoD ili da podlježu CoD publici.
Ako žele imat bolju igru, moraju prestat glumit simulaciju sa komično preuveličanim bullet-dropom i u isto vrijeme glumit arkadetinu sa TTK skoro ko u Halo jer ne funkcionira.
escoban Ono sta sam ja vidio BF izgleda bar 10x bolje al svakom svoje
Da, izgleda bolje kad se događa neki bog na mapi. Post-processing efekti su predivni i cijeli doživljaj je puno foto-realističniji od CoDa.
Ali kad akcija stane i kad trčiš po praznoj mapi, igra je generična i slaba, drveće i trava su spriteovi, što nije čudno, al ti spriteovi su tolko niske rezolucije da te totalno izvlači iz igre i guši imerziju.
U CoDu možeš stat na bilo koji dio mape i vidjet ćeš neku špagu na podu, neke kutije, neke gluposti pobacane...
Mislim ok, glupo je očekivat od igre sa mapama veličine županija da će imat istu količinu detalja kao igra sa malim kompaktnim mapicama, ali opet je razlika.
Da, BF izgleda bolje ako ga igraš na način na koji Dice želi da ga igraš, bez stajanja i fokusirano na tih par točaka na ogromnoj mapi gdje su je zapravo populirali sa assetima.
Na kraju dana BF ipak nije moj đir, al na svakom nastavku se ponadam da će se Dice urazumit i složit gunplay koji se može naučit i koji će bit konzistentan pa se možda uspijem i zabavit.