biver
Znam da ima, al bilo bi najbolje da ih nema.
I znam da sam licemjer jer sam i sam platio skin ili dva-tri, ali svejedno mislim da post-purchase monetizacija uništava gaming.
Naravno da ima dobrih F2P igara i modela, ali uspjeh njih 3-4 uzrokuje to da veliki izdavači forsiraju ili F2P kasina, ili full-price kasina ili live-service smeća koja BY DESIGN ne mogu proći osnovne kriterije kvalitete (khm Anthem khm Avengers khm).
Kad bi ljudska vrsta bila sposobna prepoznat granicu i ne prijeći ju onda bi podržavao svaku kvalitetnu live-service igru jer ih ne bi bilo puno.
Sad svaka igra mora imati bar elemente F2P i live servicea čak i ako to nije.
Čak i vulgaris singleplayer igre danas izgledaju kao live-service igre jer su ili u startu zamišljene kao live-service ili nova garda developera jednostavno nema iskustva s ničim drugim i onda samo naprave to, ali offline pa dobivamo isprazne MMO-ish drloge bez ičega što MMOove čini zabavnima.
I to će samo postajat gore kak novi developeri dolaze i naviknuti su na smeća.
Došlo je do te razine di je Marvel's Guardians of the Galaxy, igra koja bi prije 10 godina dobila čvrsti 7, MAX 8 sada tolko dobra da sam plakao od sreće kad sam ju igrao i stavljam ju na listu najdražih igara ikad.
Zadnji put se to dogodilo sa multiplatform igrom kad je izašao Fallen Order 2019.
Da ne serem samo, pohvale se moraju dati iznimkama:
Primjer dobrog F2P modela?
Apex Legends, Warzone (sve manje)...
Primjer poštene monetizacije u full-price igri?
Modern Warfare 2019
Općenito Battle Pass smatram korektnim oblikom monetizacije ako je dobro pogođena progresija i pogotovo ako ti sami battlepass nudi dovoljno in-game valute da kupiš idući. Iako da mogu birati maknuo bi i to.
Halo Infinite MP bi stavio na listu dobrih F2P modela, ali nisam probao nakon kaj su navodno popravili progresiju.