Tuhy Pa napisali su svoje mišljenje o tome da li im trajnost utječe na kvalitetu igre. Nekom utječe, nekom ne.
I dobili su odgovor jer smatram da utječe na dojam, ne na kvalitetu igre. Ponavljam, u čemu je problem?
Nisu, kak i sam veliš, išli u nikakve krajnosti, pa su mi samim time tvoji postovi pretjerani.
Forum je. Napisali su mišljenje. Dobili su odgovor. Možemo nekada i diskutirati. Ako pak misliš na moju prvu objavu, ona se odnosi na konstantnu negativu koja je prisutna ne samo na forumu, već općenito u svemu. I postaje toksična.
Dosadni "fetch" sidequestovi ili nepotrebno grindanje radi nabijanja satnice će mi itekak narušit dojam o sveukupnoj kvaliteti igre.
Nepotrebno razvlačenje glavne radnje (prvi mi pao na pamet Peace Walker, recimo, majku mu nabijem) će također pokvariti dojam o igri.
Nek me vrag odnese ako se sjećam što se dogodilo na početku i sredini AC Oringinsa, a nek me odnese još jednom ak se sjećam puno toga iz RDR2 (do 5-og chaptera)
S druge strane, za Witchera i Horizon mogu poprilično u detalje što se radnje tiče.
I to je točno ono što ja govorim. Broj sati ništa ne znači. Igra koja traje 300h može biti odlična, dok igra koja traje 3h može biti najgora igra u postojanju. Ovdje sam kontrirao tome da netko na temelju jedne brojke definira kvalitetu igre.
Nema baš puno igara koje dobro izbalansiraju glavne i sporedne sidequestove što se trajnosti tiče i u dužim igrama može bit problem ako se glavni quest razduži na 50+ sati, a neprestano ga još prekidaš rješavanjem sidecontenta tak da uopće zaboraviš kaj se događa u main questu.
Nema ih baš puno koje si ti odigrao jer nisu žanr koji ti ili odgovara ili koji inače igraš. CRPG-evi gotovo uvijek idu u smjeru trajanja duljeg od 50h samo za glavnu priču, a tu su onda i side-questovi. S obzirom da ih je većina temeljena na snažnoj narativnoj strani i detaljnom napredovanju likova za zahtjevne borbe, takve igre obično drže pažnju onima koji imaju vremena igrati takve igre.
Terraria je primjer igre u kojoj se može jako puno vremena provesti zbog toga što konstantno baca nove stvari na igrača. Za puni prelazak Binding of Isaaca, trebat će ti jako puno vremena pa opet inovira zbog toga što je svaki prelazak temeljen na drugom izazovu. Takve igre postoje, samo što ih vjerojatno nisi igrao.
Uglavnom, da skratim, nitko ovdje ne pokušava na neki način limitirati developere da moraju prilagodit satnicu / sadržaj svojih igara.
Ako se prihvati ideja da je nečiji dojam jednak kvaliteti igre, da se u recenziranje i ocjenjivanje uđe bez trunke analize igre, već isključivo na temelju toga sviđa li se nekome nešto ili ne, onda se prihvaća i mišljenje koje sam prozvao. To se onda prenese na Metacritice i OpenCritice i ostale stranice s korisničkim recenzijama što pak može imati utjecaja na to kako će developer dalje razvijati. Da, neće doći do peticija ili pobuna, ali igrači i dalje imaju utjecaja na smjer industrije. Ignorirati to je laganje samom sebi.
Ako nekom neće pasat količina sadržaja i satnica u, recimo, novom Horizonu il Dying Lightu 2, a ono, produži brate, široko ti polje.
Iskustvo na ovome forumu mi kaže da se to neće dogoditi. Negativa oko igre prije izlaska obično se nastavi i nakon izlaska. Nedavni primjer je Deathloop, kojeg sam i spomenuo. Da nije tako, ne bih ni pokretao raspravu.
Al mislim da ima pravo to reć ovdje
I tko to ikome brani?
Poanta je da se opet izjednačava to sviđa li se nekome nešto s time je li nešto kvalitetno. Tome sam uvijek kontrirao i tome ću nastaviti kontrirati.