@TITANXIS
Brojnost mašina i njihova raspoređenost je bila fantastična.
Na svakom dijelu mape si imao mašine koje je Gaia geografski sa ciljem postavljala.
Na zelenim površinama si imao čopor Stridera, Chargera itd., u gustim šumama Stalkere, Sawtoothe, oko rijeka i jezera Snapmawe, na kamenjarskim dijelovima Rockbreakere itd.
Savršen omjer čopora mašina koji je bio naznačen na mapi kao njihov site, pa si imao uvid u koji dio mape zalaziš, i kakve mašine da očekuješ.
Mogao si proći pola igre bez da ubiješ 5 mašina ako ti nisu u interesu, osim onih koje su u misiji.
biver zbog te kompleksnosti i broja masina u jedinici
Zbog te kompleksnosti i broja kao i načina na koji su se mašine ponašale u čoporu je razlog zašto je bio veliki gušt boriti se protiv istih.
Lancehorni su uvijek znali da se razbježe kada im ubiješ jednog, Grazeri su znali čekati dok ih Watcheri ili Ravageri brane, tek kad padne odbrana onda su znali napadati sa svih strana, Glinthawksi su jako koordinirano napadali jedan po jedan.
Genijalno odrađeno i iskreno se nadam da će u Forbiddem West biti još kompleksnije zamišljeno.