wooddiebone Google Trends nije baš najvjerniji indikator koliko je nešto "popularno / igrano" jer je prema tome i Fortnite sjena onoga što je nekad bio (iako je u stvarnosti najpopularniji ikad):
Mogu se složiti da interes za žanrom nije na najvišim granama ikad, no nije baš da je "sjena kao što je nekad bio" jer inače Amazon ne bi ulupao toliko love u produkciju, niti bi Activision Blizzard uredno štancao nove ekspanzije svake dvije godine.
MMO igre su u pravilu super profitabilne ako se dobro balansira pristupačnost, besplatni sadržaj i monetizacija. Ne bi inače EA i dalje održavao jedan SWTOR na životu, iako je igra realno fakat sjena onoga što je bila na početku u kontekstu broja igrača.
Uglavnom, ne slažem se uopće s tobom, barem kada su MMO-ovi u pitanju. RTS igre s druge strane sigurno nisu na levelu popularnosti iz 90-ih (da ih godišnje izlazi ne znam koliko i da mediji non-stop pišu o njima) no opet, danas mnogo više ljudi igra video igre i mislim da tržišta ima sasvim dovoljno da jedan MS zaključi kako ima smisla raditi revive AoE franšize (neću ni komentirati indie produkciju).