Deadwalker RT i DLSS su dvije strane iste medalje. I treba ga gurati i razvijati, na 4k 43'' kužiš da je kako @wooddiebone kaže slika mekša, ali to je ok, jer udaljeni okoliš izgleda mrvicu bolje sa čistim RT, dok sve što je blizu izgleda nazubljeno u smislu kao da je netko sharpen filter natukao do kraja. DLSS na max quality daje super rezultate i skida taj efekt sa rubova koji samo odvrća pažnju i sa toliko razinom detalja daje do znanja da sve to i nije toliko realno, jednostavno jer programeri još možda nemaju toliko iskustva u optimizaciji tehnologije. Ovo govorim za Metro Exodus, nakon 20 sati igre na 4k full detaljima i 85 avg FPS sa DLLS na quality. Taj Control ne mogu uzeti u obzir, jer niti sam ga igrao, niti bih uzimao igru koja je u suštini tech demo za prezentaciju tehnologije kao Quake RTX (koji je odličan, ali zato jer je to Quake 2 i u 35 FPS-a na fullu ga igram jer sam kao klinac igrao isto u 25-30 FPS-a). Isto je kao da tvrdim da RT i DLSS ne valjaju jer Borderlands 3 ubije Nvidine kartice, a ATI support igra. Jednostavno to su krajnosti i mogu se koristiti kao pokazatelj mogućnosti, ali nikako kao mjerilo za kvalitetu tehnologije.