chono7 "Poznamo barem jednu osobu, stalnog komentatora kojem je sigurno mrak pao na oči na pomisao Neila Druckmanna kao direktora novog Half Lifea" @Fenix pretjerao si, nemoj biti kao Chono 😂 Ali realno, tlou1... Dovoljno
TexasFlood "Što biste vi dali raditi jednom od najuspješnijih game direktora u gaming industriji?" Da nosi gablece i kave i neka se kani izrade igara.
yakuza_stinger Na stranu moja podjebavanja tu i tamo, nekako ga ne bih vidio da radi HL. Dojma sam da bi mu to bilo debelo van komfort zone. A opet, mozda bi bas takvo nesto i trebalo.
chono7 yakuza_stinger a neznam, mozda prevelike cipele ima za obuci nakon Laidlawa, jednostavno je Marc za klasu bolji pisac. To bi ti izgledalo kao Blaze umjesto Brucea, jest dobro je, tmurno, mracno i ozbiljnije, ali nije Bruce i Maideni
Zero Vjerojatno je navedene naslove istresao iz rukava, sumnjam da bi u bilo kojem scenariju slobodnog izbora želio raditi na priči s jednodimenzionalnim i mutavim likovima kao što je Punisher ili Gordon Freeman.
chono7 Zero gordon je lik samo imenom, Gordon si ti, ja ili bilo tko igrajuci HL. Jedan dog ima vise osobnosti od mnogih likova u aaa igrama, a prica nadilazi same likove i vjesto je implementiran timelapse i ispreplitanje paradoksa timetravela odnosno zaostatka vremena zbog portala. Za usporedbu mnogi naslovi se muce samo u dionicama povratka u proslost kako bi "ispricale" nesto. Laidlaw je next level u odnosu na Druckmanna. Nadilazi prizemni fokus na ljudske odnose i emocije, zapravo tu i tamo se poigra s njima, ali samo za potrebe scene i razrade likova i onda se opet vraca na bigger picture.
krpa Freeman osigurava da u HL-u praktički nemaš nikakve konekcije s likom osim one imaginarne koju sam stvoriš, a nije ni da je ostatak likova (bar u HL2) išta dimenzionalniji unatoč tome što zapravo pričaju. Ako bi se Druckmann prihvatio takvog projekta, a izbjegavao trendy LGBT elemente ili ih sveo na minimum te smanjio na "filmičnosti", meni to ne bi uopće smetalo.
TITANXIS Neka on bude i dalje u svom okruženju. Volim ND kao developerski studio ali bojim se da Neil neće taj isti studio pretvorit u filmski. Mislim da mu je želja biti redatelj. Možda se malo oholio kad je stigao do pozicije na kojoj se trenutno nalazi. Ne bih volio da se lati ćorava posla tj. dalje od Marvela si čul Neile? Nije to za tebe, upropastio bi zabavu mnogima.
pravednik Tek si sad skužio lol. Tako je, čovjek je neostvareni redatelj/filmski producent kao Hideo Kojima. Praveći "filmske" igre liječe i hrane tu prazninu. Dok su im igre vrhunske(u svijetu igara) miljama su daleko od kakvog filmskog ostvarenja a kamo li pisanog štiva. Zato Neil i Kojima ajmo delat igre.
wooddiebone Ja ne znam zašto tolko ljudi smeta cinematičnost u ND igrama. To se pojavilo tek od nedavno iz nekog razloga. Pogotovo mi je čudno jer su upravo ND igre te koje tehnički, poliranjem i tokom gameplaya, znači svime izvan cinematica razvaljuju konkurenciju.
Shooter Nije to ništa novo, otkad igram viđam povremeno po internetu otpor prema "movie games" kako ih zovu, dok su meni takve najdraže. Inače ne bi se bunija da dobijemo Druckmannovu interpretaciju Punishera, ali radije bi novi IP.
wooddiebone Kužim taj otpor prema "movie games", ali ND igre se nikad nisu svrstavale u to. To su bile Quantic Dreamove avanture i slične interaktivne priče. ND rastura gameplay u jednakoj mjeri kao i cinematic dio. U suprotnom je i Max Payne 3 ili Alan Wake isto movie game.
pravednik Nisam komentirao igre već ta dva frajera i zašto to rade. Igre ko igre su im uspješne i kvalitetne. Želim reći neka se zadrže na toj razini.
wooddiebone Ok, pričamo o dva totalno neusporediva tipa pisaca, al ono što je Marc Laidlaw napravio sa Half Lifeom je nešto što većina današnjih gamera uopće nema pojam da je moguće. Izuzev nekih starijih članova, većina misli da je Half Life mod za kanter 1.6 Doviđenja.
maverick Kojima i Druckman crpe sve ideje iz filmske industrije i kopiraju poznata djela vrlo ocito te dodaju neceg svojega da bas ne bude cista kopija. Originalnosti ima jako malo ili nimalo, a pogube se u sitnim stvarima koje odaju njihovo na momente amatersko pisanje. Hiroyuki Owaku je dvije klase iznad obojice pa je cak i on crpio ideje iz novela i filmova, ali nije toliko ocito i ima dosta originalnosti unatoc svemu. Kojima je sam nabrajao koji su mu filmovi bili inspiracija za mgs svijet i to se vidi na kilometre, ali barem je nesto svoje pokusavao uz to sve iako ne bas najuspjesnije dok je Druckman jos slabiji po pitanju originalnosti pa se zato odlucio (pametno) igrati na kartu ljudskih emocija.