Odradio još nešto sati u ovome, riješio prvu zonu i sada čistim drugu. Par još kratkih opažanja:
1/ Sama priča (glavna radnja) mi do sada ima zanimljivu premisu, no pacing mi baš ne odgovara - sve se presporo raspetljava, glavni quest ima situacije "odi na ovih 5 mjesta i pričaj još s 5 likova, nakon što sam pričao s njih 3". Writing istina je Obsidianov forte, no često imam dojam da više razgovaram, nego ekšueli igram nešto. Side questovi kao da pokušavaju se razgraniti u nešto što je CDPR radio u Witcheru, ali nemaju taj emotivni impact ni izbliza. Vidim trud, no kao da je egzekucija ideje zaštekala negdje. Možda skroz drveni izrazi lica ne pomažu, kada igraš top down RPG, onda tekst i mašta u glavi naprave bolji posao. I manje je više - bilo bi mi draže da su napravili par većih side questova s više iznenađenja i twistova, nego da čistim uskličnike po mapi.
2/ Nije mi baš sjeo dizajn likova - znam da Pillarsi imaju taj neki medieval / renaissance štih zamotan u fantasy u određenim segmentima, no kako su ovdje dizajnirali likove i njihov kvazi talijanski VA, kao da mi je cijelo vrijeme nešto off. U Pillarsima mi je to nekako bilo bolje realizirano.
3/ Combat mi je stvarno super i vidiš da igraš punokrvni RPG, no fale mi neke stvari tipa više taktičnosti u bitkama (ovako je sve dosta automatizirano i značajno pojednostavljeno u odnosu na Pillarse pa se bojim da će mi encounteri s vremenom dosaditi), ne mogu companione opremati opremom pa imam u inventoryju uvijek hrpu stvari koje mogu ili pretvoriti u resurse ili prodavati. Također, malo više raznolikosti u enemy typeovima ne bi škodilo (na početku sam većinom ubijao guštere, zatim se prebacio na kosture i onda su došle hodajuće gljive uz neke sitne varijacije između). Boss borbe su bile ok, ali prelagane, s time da igram na hardu.
4/ Dizajn svijeta mi je stvarno super, no dosta sam razočaran grafičkom prezentacijom. Tu je recimo DA bio bar nekoliko koplja bolji. Iz nekog razloga igra mi bolje izgleda na konzoli, nego li na PC-u. Valjda dolby vision HDR i veća udaljenost od TV-a naprave svoje.
Ne znam, igrao sam prije Outer Worlds koji me nikada nije ulovio (možda bi mu trebao dati još jednu šansu prije dvojke), no imam dojam da ne uspijevaju ponoviti epic faktor kojeg su ostvarili s Kotorom 2 i New Vegasom. Top down RPG-evi su im super (Neverwinter Nights 2, Dungeon Siege 3, Pillarsi, Tyranny itd., Pentiment je isto genijalan), no ovdje ili im fali budžeta, vremena, iskustva ili žlica vegete, ne znam. I kaj je najbolje, to je njihov vlastiti IP gdje imaju maksimalnu slobodu.
Nije igra loša (dapače), samo sam imao dosta veća očekivanja od onoga što sam dobio.