• Gaming Vijesti
  • AMD je prestavio Big Navi: Direktno konkurira RTX 3000 seriji uz niže cijene i bolje rezultate

chono7 Pa je, dedicirani hardver kojeg ima jednak broj kao CU i koji obavlja ray tracing operacije puno učinkovitije nego sam CU. Ne razumijem zašto ti je problem to prihvatiti. Ali ok, bude tech terdown vrlo skoro.

Edit: Evo ti i s Anandtecha -

Ray tracing itself does require additional functional hardware blocks, and AMD has confirmed for the first time that RDNA2 includes this hardware. Using what they are terming a ray accelerator, there is an accelerator in each CU. The ray accelerator in turn will be leaning on the Infinity Cache in order to improve its performance, by allowing the cache to help hold and manage the large amount of data that ray tracing requires, exploiting the cache’s high bandwidth while reducing the amount of data that goes to VRAM.

AMD is not offering any performance estimates at this time, or discussing in depth how these ray accelerators work. So that will be something else to look forward to once AMD offers deep dives on the technology.

    Zero RT cores odnosno akceleratori isto postoje unutar SMa, ali je detaljno opisano kako i u kojoj mjeri oslobadaju sam SM od tih kalkukacija i koliko ray tracing performans raste. Od ovog sto si ti posao toga nema.
    Osim toga ono cega uopce nema kod AMDa su Tensor cores, dakle POSEBNI chipovi, posebne i zasebne jezgre za deep learning i u nasem consumer slucaju sama jezgra gdje se DLSS magija dogada. Gdje imas to u tom clanku? Zaista ne mogu naci nista o tome o tom zasebnom komadu HWa kod AMDa.

      Dobro da sam čekao (tj. NVIDIA nam i nije dala nekog izbora xD)
      Na papiru sve izgleda sjajno, no treba pričekati recenzije + pitanje je koliko će AMD poboljšati situaciju s driverima. Također sam prilično siguran da će 3XXX serija imati kudikamo bolje ray-tracing performanse + DLSS je ogroman value gdje mi 50$ jeftinija kartica ne znači baš puno. Kod procesora je cijela priča no-brainer, no ovdje... Čekam recenzije.

      chono7 pa raytracing hw je uvijek bolji od softverskog riješenja ali budimo realni tako i ps5 ima hardversko riješenje za direct read sa ssda a nvidija je to riješila.. softverski. I razlika neće biti toliko velika u real world performansama. dal se moze usporediti sa raytracingom? Ne moze ali ne vjerujem da će razlika biti toliko velika da mozes prekriziti amd sa liste. Plus pitanje je koliko će biti razlika između Ryzen + AMD i i intel + AMD.

      boja1964 Ovako niti jednima ne treba vjerovati

      apsolutno. Dok ne dodju testovi nema tu kaj. Mislim nije Nvidija bila toliko off sa testovima tak da ne vjerujem ni da će AMD bit toliko off. Sad je sve pitanje vremena. Mozemo se bockati ali kad dodju testovi želim da se prihvati istina kakva je. 😃

        fensisuperstar ssd thingy je rijesio i AMD na taj nacin plus benefit cijele ploce, grafe i cpua kada je AMD.
        Ja pricam o cijelom paketu ray tracinga + deep learning za dlss. Mislim da sam to dobro istaknuo u prijasnjim postovima i pogrijesio kada sam napisao preopcenito

          pa da i taj ssd thingy neće biti ništa pretjerano brzi od nvidijinog softverskog riješenja. realno.

          chono7 ray tracinga + deep learning za dlss

          deep learning je realno budućnost autoindustrije. Mi smo samo betatesteri za njihov autodrive. Plus sad kako imaju i sve mobitele u šaci sa arm tehnologijom pitanje je vremena kad će nvidiji grafičke postati potpuno obsolete za zaradu.

          ako AMD moze isfurati raytracing softverski do neke granice a pritom ne izgledaju kao stari AMD sa nvidia hairworksom... onda je ok

            fensisuperstar meni to ne moras opisivati 😁 prvi sam pisao o tome i Nvidiji u kontekstu deep learninga, AIa i auto industrije. Osim toga suraduju s Mercedesom, jednim od pionira u tom polju

            chono7 Ne mora ni biti detaljni opis. Ovo je zasad samo najava. Poanta je da AMD ima hardversko rješenje za RT koje je dio ili je povezano direktno s CU. Tako svejedno, hardverska baza postoji i to je iz tog razloga puno bolje od softverskog rješenja.

            Napravili su ogroman iskorak i to će se vidjeti kad omoguće ray tracing kroz DX 12.

              Zero taj dio je, unutar CU ili unutar SMa, isti kuki. 👍

              Zero Poanta je da AMD ima hardversko rješenje

              iako sam postao u drugoj temi ovdje jay priča o tome da amd koristi DXR
              https://en.wikipedia.org/wiki/DirectX_Raytracing
              nema čipove za računanje raytracinga tak da nije onda tehnički hardversko već API level riješenje

              Zero Napravili su ogroman iskorak i to će se vidjeti kad omoguće ray tracing kroz DX 12.

              Windows 10 October 2018 Update (Version 1809) includes the public release of DirectX Raytracing.[4]
              Windows 10 May 2020 Update (Version 2004) includes DirectX Raytracing version 1.1

              već postoji

                fensisuperstar Ma mislio sam u praksi. Gle, najavili su to što su najavili, dakle HW level RT kroz DX12 (dakle nije samo softverski, iako je i to moguće, ne samo na RDNA2). Kao što rekoh, čekajmo teardown i recenzije, pogotovo s omogućenim RT-om. Tada će biti jasnije koliko stvar funkcionira i koliko ubija performanse.