Nešto sam čitao da bi ovo trebala biti souls-like igra, može li se odabrati težina prije početka kampanje?

    Upalio da vidim, performance mode na intro fajtu super radi ali reza pada brutalno cim se okrece kamera.

    Balance mode radi kao kita. Graphical mode mi se cini stabilniji ali nista ni od njega. High end pc sa svim upaljenim i verzija na plejki nebo i zemlja oko grafe.

    Brightness malo cudan, prejak.

    No, izgleda ok pa cemo dalje da vidimo.

    Brijac igra ima jednu težinu koliko vidim, nema mogućnosti odabira.

    Brijac nije soulslike, RPG je realno. Izazovan, ali nije souls.

    Odigrao i ja sada do prvog boss-a, igra uopće nije teška, više bih rekao da je kao Star Wars Jedi koji je izazovan, ali ništa strašno. Performanse su solidnih 30+ u Perforemance modu dok je rezolucija jad i bjeda. Sama igra je zabavna i isplati se kupiti, ali možda pričekati da ju malo izbalansiraju jer rezolucija baš bode u oko, na momente izgleda ok dok na momente izgleda zbilja loše. Bude možda bolje sa PS5 Pro.

      prayer gledam da nista nova sto se tice UE5 naslova na konzolama. S druge strane DLSS quality, 1440p, high, RT off hvatas 60fpsa sa "starijim" grafama uz max 6gb vrama iskoristeno.

      Ali pohvala za jos jedan lijep naslov ove godine uz Hellblade 2

      prayer jer rezolucija baš bode u oko, na momente izgleda ok dok na momente izgleda zbilja loše.

      Da, to sam ja skužio isto u 20 minuta igranja. One stijene na početku u džungli izgledaju na momente kao da su 480p. I onda odjednom se opet podigne. Čak mi izgledala igra bolje na performance nego na balanced. Sreća moja što mogu igrati na 30FPS-a pa ću na quality peglat. Vidi se da su ove konzole za UE5 slabe i jbg.

      I dalje mi se čini da quality mode nema veze s onim high end PC prikazom. Pogledao sam par analiza i reci, ipak je to nedostižno, no igra zapravo izgleda super s obzirom što smo sve vidjeli. U isto vrijeme jako je linearna pa je malo zabrinjavajuće što toliko blura i zrcali.

      Mislim da prosječnom igraču ništa tu neće smetati.

        foggy I dalje mi se čini da quality mode nema veze s onim high end PC prikazom.

        Da, ni blizu. Iako što si rekao da i ovako sasvim dobro izgleda. Što je tek onda na high-end računalima. Pro će popraviti sitauciju, ali dok ne dođe nova generacija konzola, UE5 će biti prezahtjevan za trenutnu, pa i za Pro. Iako…recimo, po mome mišljenju i dalje mi najbolje izgledajuća igra Ratchet&Clank što znači da se može…a kažu neki da se ne može… 😃

          Flipper Jesi siguran da je ta igra ljepa? 🙂 Meni je bila debeli prosjek. Da, ljepuskasta ali nikakav benchmark. Sword and Fairy 7 je ljepsa igra, ali isto ima ovaj blur degradation effect kad stvari krenu frcat.

          U svakom slucaju odlicno radi na performance modu, grafika me ionako previse ne dira, tak da je pitanje kakva je sama igra. Za sada nis posebno sudeci po prvoj lokaciji, ali boss fajtovi obecavaju.

            foggy Jesi siguran da je ta igra ljepa? 🙂 Meni je bila debeli prosjek.

            Po techu ne može ni prismrdit Allan Wake 2 na PC, Hellblade 2, Wu Kong te Cyberpunk 2077 sa full RT, da ne pričam sa path tracing.

            Ali ljepota je u oku promatrača.

            Što se tiče ove igre, očekivano za konzole, tako da čekat će da mogu zaigrati na PC, a i to je pitanje ako ne riješe stutter jer ga ne mogu podnijeti u igrama.

              Razmišljao sam se da li piknuti igru ili ne no ipak sam je uzeo, previše pozitivnih recenzija da bi se čekalo s igranjem 😀

              maverick Što se tiče ove igre, očekivano za konzole, tako da čekat će da mogu zaigrati na PC, a i to je pitanje ako ne riješe stutter jer ga ne mogu podnijeti u igrama.

              Koliko sam vidio PS5 verzija radi super stabilno bez stuttera. PC verzije su ga imale, barem ovi koji su recenzirali, no treba vidjet sad Day 1 kakvo je stanje. U svakom slučaju nemoj ni pomišljat na igru ako nemaš zvjer od računala. Na konzoli će ti sve radit super, osim ako ne želiš baš RT i sve na Ultra High.

              chono E to to, pogledao sam noćas. Sve na max izgleda bolesno, baš bolesno. Ovo što smo dobili nema veze s tim. Tj, 90% ljudi neće vidjeti te max postavke.

                Znači treba pričekati PS5 Pro ili da stvarno izađe neki patch koji će to sve lijepo zakrpati.

                Bila mi je na radaru i kandidat za day one ali pričekati ću, ne gori nigdje. Ionako zadnja 3 mj plejku nisam grao više 10h.

                Inače baš mi je drago da se ispostavilo da je igra super (zanemarimo tehničke probleme na konzolama). Borba je super, predivno izgleda, novi IP sa lore kojeg ne viđamo često, boss borbe ima ih masu i top su, igra nije kratka.

                Bravo!

                  resident_evil Inače baš mi je drago da se ispostavilo da je igra super (zanemarimo tehničke probleme na konzolama)

                  Nema problema, samo ograničenja. Mislim da to speglat nikad neće, jedino PRO koji to može gurati. Ako će i on moći.

                    foggy

                    A dobro ako Pro to ne može wtf 😃 barem 60 stabilnih fps i da se ne primjeti toliki pad rezolucije.

                      resident_evil Kad uzmemo u obzir koliko kosta pc kanta koja ovo gura na max sa RT, ja ne vidim jos 2 generacije konzola da ce to moci za tak neke pare. Mozda dodju blizu + optimizacija pa bude nesto.

                      Mislim realno nitpickamo, velim da prosjecni igrac nece nist ni skuzit

                      foggy PC verzije su ga imale, barem ovi koji su recenzirali, no treba vidjet sad Day 1 kakvo je stanje.

                      Još ne znam slučaj kada su potpuno rijesili stutter u unreal engine igrama na PC. Ne polažem nade ni ovaj puta. Kažem nekima, kao i na ovom forumu, to ne smeta i ne primjecuju, što se vidi u Jedi Survivor temi, a meni se smuci od toga.

                      foggy Na konzoli će ti sve radit super

                      Šta znači super? 720p reza i nestabilnih 60fps ili?

                      resident_evil ili da stvarno izađe neki patch koji će to sve lijepo zakrpati.

                      Takav patch se još nije rodio. Treba shvatiti da su trenutne konzole pre slabe za ovakav tech.