Taj zadnji je zeznut za no shell jer je debilno napravljen fajt za to baš, malo malo oni valovi i 300 shadowsa iz vode, pa se ti bori s tim i kamerom putem. Nije teška igra uz shell, pogotovo kad ovladaš tim shell dinamikama da.
Mortal Shell
foggy
Albatros nije tak tezak al da shades rade problem. Ja obicno gledam kaj albatros radi kad napravi svoj move jump attack na grupirane shadove i ponovno.
A ono sa vrtlogom je malo riskatno jer ih moras skinut da mu hp ne vrate.
Al ok veselim se tom fightu opet , ak me ne izludi crveni idiot
Ja jedva da sam uspio pobjedit onoga bossa u tutorialu za achievement.Za No shell run nemam energije.Negdje sam pročitao da je moguće dobit No sheel trofej ukoliko prije borbe sa zadnjim bossem,ostanete bez oklopa tamo gdje se isti oduzima u onoj pećini.Kad sam bio bez oklopa,plus mu je velika stamina.Al jedan udarac i gotovo.
- Uređivano
Mortal Shell je sada besplatan na EGS
Riješio sam dva glanda/dungeona i bossa. Igram s tenkom Eredrimom i onim čekićem s dlijetom, otključao sve skillove, nadogradio oružje na max i sad me mogu okinuti samo u teoriji (u biti najveći neprijatelj u ovoj igri je nedostatak mape, lol). Ali drljava mi je igra, baš se vidi da je poor man´s DS. Nije loše, ali primjete se kompromisi i manja produkcija na svakom koraku.
U to vrijeme dark souls vibra kakvu nitko nije dostigao. Plus, mozes svirat i chilat. Ko ti to more platt?
Završio jučer. Nekih 13h prena dashboardu. Na kraju čisto solidan Soulslike budžet naslov. Onaj dungeon sa tornjem i pentranjem gore po uskim prolazima je bio zlo, pa sam dobar dio dionice pretrčao, kao što bih inače radio s prethodnima kada pokupim gland. Ako se ne stackaš s gljivama i štakorima na ražnjiću onda je definitivno najzahtjevniji dungeon. Sve u svemu, brzo se maxa likove i samim time što nema pravog leveliranja vidi se da to nije za duže staze. Ne bi ni škodilo da ima malo više oružja.
Zadnji boss jako dobar btw (za razliku od predzadnjeg nisam krepao, ali svejedno mi se sviđa dizajn i moveset…i ostavi i više nego dovoljno prostora za healanje).
Ne bih imao ništa protiv nastavka. Ovako 69/100. Gotovo da bih išao na no shell playthrough, al ne da mi se.: p
foggy Parry u početku dosta pomaže. Kasnije je malo zeznut zbog bržih živina, ali dalo bi se naučiti. Hardened mehanika je stvarno jako korisna i to sam morao koristiti s obzirom da s Eredrimom u roku dok kažeš keks ostaneš bez stamine + neobranjivi napadi. Ali već vidim kako bi to izgledalo, ufarmati upgrade oružja (opet za čekić najbolje) pa onda opet sve pretrčati do bossova. Zvuči jednostavno, ali kontam da i ne bi bilo.
- Uređivano
Jump attack je sve kaj u ovoj igri treba
Za mene tiel + hammer jebena kombinacija. Al u cemu sam najvise uzivao je no shell run . Mislim da sam skoro joystick razvalio u onom ledenom boss fightu
foggy dada bas dobre uspomene imam iz mortalcica osim naravno onog retardirano dizajniranog dungeona
E da ja sam na ledenom dugeonu prvom zavrsio jao majko sta mi je radio
No shell run mi je bio najzabavniji def
DarkPunisher Tvrdo ali voliš tak I ja
foggy E da ledeni boss je bio jeben, pogotovo jer te ubije kad izađeš iz kruga arene
A onaj crveni s jos jednim tjelom , ono kad propadnes kroz vrata pa ne prisnes attack ili nesto i samo instantno umres i prije boss fighta. E bili su to dani. Mislim da sam na onoj pticurni najvise izgubil na no shell runu.