Kao friško pečeni fan Star Wars Univerzuma, volim što je baš aktualan (igre, filmovi, serije) i baš mi je sjela ova deset satna piu-piu letačka razbibriga...
Star Wars: Squadrons nije tu da EA izmuže lovu na jednom osrednjem projektu, dapače SW Sqadrons je lišen DLC-a, mikrotransakcija i svih pošasti modernog gaminga...
Nakon deset sati koliko nudi single player kampanja potrošio sam još tri sata u multiplayeru, no stvarno nisam kompetativan s drugima, pa mi je to više frustracija nego li zabava ili izazov. Kampanja je nemrem reć kratka, nego čak i pristojnog trajanja. Volio bih reć kratka i slatka, no nudi gotovo dvostruku trajnost od prosječnih COD SP igara. Samo ću reć da su osmice koje igra drži u prosjeku apsolutno zaslužene. Malo igri fali da bude baš hit, no da je ugodno iznenađenje - stvarno jest. Bilo je tu naravno potencijala za nešto više, no u nekim svojim gabaritima je igra skromna, dok je u nekoj letačkoj arkadi baš izrazito ukusna ako bih se mogao tako izraziti. Atmosfera i likovi su jako simpatični; letjelice su lijepe, jednostavne kao i igrina gameplay mehanika. Arkadnost gubi težinu na značenju te riječi čim se upustite u multiplayer, jer onda se vidi koliko je zapravo igra zabavna po pitanju mogućnosti, taktike i prostornog manevriranja s letenjem, kombinatorikom gadgeta, štitova, prebacivanja energije na u onom trenutku vama važnom elementu bilo da je riječ o brzini, štitu ili naoružanju. U VR-u ne sumnjam da je eyecandy, jer i bez VR-a igra vam dopušta da istražite vizualno svoju letjelicu u stilu VR-a. Dizajnerska odluka da ne hodate, nego navigirate bazom putem miša ili gamepada mi je pomalo tupava, no ovdje je stvarno bio fokus samo na letenju, pa bilo kakvu ostalu interakciju on foot - zaboravite. Priča je fora i sama kampanja mi je baš sjela i svidjelo mi se u kojem je smjeru išla priča. Likovi nisu ništa posebno, osim Lindoa koji me se jedini dojmio. Najveći minus mi je zapravo što ti igra daje na izbor izradu lika, a na kraju uopće se ne vidimo u igri, nit nemamo nekakvu interakciju s drugima osim da druge slušamo, a mi ne izustimo niti jednu riječ. Tek sam pred kraj igre čuo smijeh Coleandre (kako sam nazvao svoju žensku protagonisticu), kada bih skinuo protivnika. Ako imate PLAYPRO od EA, obavezno si piknite igru, jer je stvarno zabavna, a ne traje dulje od 8-10 sati; a za 40€ bih ju preporučio ili ako ste veliki fan SW-a ili svemirskih pucačina.