Znate u čemu je problem? Kada o promjeni formule govore ljudi koji nisu njihovu igru zaigrali preko pola desetljeća, ali glavno da točno znaju da su to sve iste igre.
No nije samo u tome problem.
Prvo su 10 godina muzli jednu formulu, pa sad ce 10 godina must Origins formulu
U ovome je isto problem. Dakle, ljudi su doslovno napravili soft reboot čitavog serijala i opet ide prigovaranje. I opet, ali opet se vidi da se kritizira bez ikakvog pokrića. Zašto su Origins, Odyssey i Valhalla temeljeni na sličnim mehanikama i sistemima? Jer su tematski dio mitološke trilogije koja je izdana ove generacije. Zašto se ne kritizira Uncharted da je svaki nastavak na istu foru? Apsolutno svaki dio uvodi manje promjene u gameplay od Assassin's Creeda, ali zna se koju će se igru ići kritizirati da ništa ne mijenja.
Idemo malo dalje pa pogledajmo ostale serijale. Ghost Recon je također doživio soft reboot s Wildlandsom koji je otišao u otvoreni svijet. To nije bio tornjasti otvoreni svijet, već pješćanik u kojem se moglo igrati kako god je htjelo. Weky je dobro rekao da su s Breakpointom eksperimentirali i ukenjali stvar. Srećom, sada je igra već puno bolja zbog odlične podrške, ali znate u čemu nije bio problem pri izlasku? U gameplayu. Zato što je Breakpoint jedina igra koja je prismrdila stealthu MGSV s težinom lika, animacijama, šuljanjem i otvorenošću pristupa.
The Division je ušao na prostor looter shootera kao jedna drukčija vrsta. Ona koja se pokušava držati koliko toliko prizemljeno. Nema letenja uokolo, nema supermoći ili magije. Ima borbe koja zahtjeva brzu reakciju i aktivno, ali pametno kretanje po areni kako bi se svaki sukob uspješno završio. Sve je smješteno u neke od najljepše dizajniranih lokacija u generaciji. Igra ima svoj sistem levelanja opreme i bogat end-game koji može i solo igračima nuditi na desetke dodatnih sati.
Fensi je spomenuo The Crew i žao mi je što ga i sam nisam spomenuo. U nastavku su uveli avione i glisere te dinamičnu promjenu između sva tri vozila, mislim ako to nije već promjena onda ne znam što jest.
Siege svakim novim operatorom utječe na META-u igre i tih operatora bude svake godine pozamašna količina. Aktivno rade na preuređivanju mapa po potrebi kako bi bile kvalitetnije i mogle se koristiti u kompetitivnim modovima. Nadolazeća ažuriranja će dodatno promijeniti igru jer se uvode novi attachmenti za oružja koji bi trebali dati više slobode u slaganju opreme.
Watch Dogs je u svakom od svoja tri nastavka napravio totalni tematski zaokret gdje je jedina zajednička točka upravo to hakiranje. Legion uvodi stvarno interesantan segment za koji se ne sjećam da je ikada napravljen u ovakvim detaljima, ali ne, Ubisoft ništa ne mijenja i sve je to isto.
maverick Upravo si linkao video iz 2016. i time potvrdio ono što govorim – da su upravo oni koji najviše kritiziraju nedostatak promjene zapeli u 2015. i misle da znaju sve što se dalje događalo.
Jedno je kritizirati nešto što je vrijedno kritiziranja. Unity je bio krš od igre. Siege je imao užasan start. Watch Dogs je bio primjer lažnog marketinga. I onda su naučili na greškama. Pa doslovno daju ljudima da 3 mjeseca prije izlaska zaigraju igre i sami isprobaju. Dopuštaju im da hvataju snimke i objavljuju ih. Transparentni su po pitanju svake nove igre. I onda ih se opet kritizira za nešto čega nije bilo već pola desetljeća.
Nexus Ovo nije stvar Ubisofta. Ovo je stvar toga da ljudi pljuju zato što jedino žele pljuvati. Jer je pljuvanje kul. Jer si onda baja ako pljuješ. Onda si kul. I jako je fora pljuvati jer tako pokazuješ da ti zapravo kužiš sve što se događa i vidiš ono što ostali gamer sheepleovi ne vide.
Zato je gaming u kurcu i zato sam rekao da su za to krivi sami gameri. Ni ne zaslužujemo kvalitetne igre.
weky Ali znaš što ću ti reći? Većina bugova je brzo prepravljena, a developeri su se bacili na overhaul čitave igre i zapravo su slušali fan feedback. Je li loše što su takvu igru izbacili? Apsolutno. No ne znam za koji se studio može reći da kada platiš si siguran da će imati vrlo aktivnu podršku barem dvije godine.