S druge strane, Horizon, Uncharted ili Witcher ne bi bili to što jesu da koriste skenirane gotove assete, upravo zbog specifične umjetničke direkcije koja zahtijeva da svaki model u sceni ima specifičan izgled. Hiperrealizam je dosadan.
Ali nije to baš tako drag & drop i ajbok. Previše je parametara u igri i trebalo bi postojati 100 verzija svakoga modela da pokrije specifikacije studija. Može doći do nekonzistentnosti ako se ne poklapaju stvari poput polycounta, veličine tekstura, potrebne razine detalja, specifične dimenzije objekta itd. I što kada jednom dođe trenutak gdje se art director odluči za neku izmjenu jednog ili pak cijelog niza objekata? Što ako sad treba izmijeniti nešto na teksturi kako bi objekt bolje pasao u okruženju u kojem se nalazi? Teže je onda izmijeniti zapečenu teksturu s kupljenog modela i na njoj raditi izmjene, nego da se taj model prvotno izradio u internom studiju, gdje su dostupni svi potrebni Substance fajlovi na kojima se može samo izmijeniti jedan sloj i bok. Sad pak tu gubim vrijeme. Ili što ako radim igru iz trećeg lica, a premade asset je izmodeliran za pogled iz prvog lica? E NEMERE. Nije isto modelirati prop za prvo ili treće lice, treba uzeti u obzir neke stvari prilikom izrade. Onda ga treba i prilagoditi za specifičan material pipeline koji studio koristi. Možda se ne koriste unikatne teksture za svaki prop već nekoliko trim sheetova koje je studio izradio. Isto tako treba paziti da se scale objekta poklapa s trenutnim blockoutom koji su level dizajneri napravili, u centimetar preciznosti.
I kao što sam već spomenuo, na kraju svi dijelovi moraju biti dio jedne cjeline, a što to znači? Gotovo sigurno nakon prvog passa slijedi još nekoliko passova gdje se prop prilagođava sceni, rade se neke izmjene na modelu i / ili teksturi jer zbog osvjetljenja u levelu dolazi do određenih vizualnih problema koji se nisu odmah mogli primijetiti i sl.
Tako da se na kraju više isplati dati dijelu tima da izradi te stvari interno, ili pak outsourcati, no pritom i dalje usmjeravati svaki prop u pravom smjeru. Govorim za veće studije, manji neće uvijek imati tu mogućnost.