Jedini način da moj mozak procesuira da je ovaj polu-indie shovelware dobio veću ocjenu od TLOU je taj da računam da je maksimalna skala za ove igre 50, pa je realna ocjena na skali 100 u biti 47,5. To je već ok.

Mislim da će Fico biti uvrijeđen počevši od nerazlikovanja termina "procesirati" i "procesuirati". Jao si ga tebi, Vedo.

@weky iskreno kad sam vidiio recenziju od flippera ja sam po tekstu očekivao barem 96 realno.

Pojedinci bi trebali poceti razlikovati ocjene po zanrovima. Usporedivat ocjenu tlou2 i desperadosa 3 je suludo. Medutim, s druge strane, vec sam postao nestrpljiv kakav ce @weky izljev ovaj put napisati. I nije razocarao 😁 jedino sto se malo ukakio, pa nije htio doci na Discord da vidimo kako barata "znanjem" verbalno. Sto kazes @fensisuperstar?

@Fico nista manje nisam ni ocekivao od tebe! Bravo! Iskrene pohvale za napisano, gust je citati tekstove na ffa!

    Postoje i dvije vrste clanova ovdje ocito, oni koji se ne brukaju i ti. Da imas sta pametno za reci, dosao bi na chat jucer i pokazao svoju raskos. Ajd begaj iz teme, toksas naveliko vec

    weky i onda postoji weky koji nije dosao na discord

    🙁
    🙁
    1 / 2
    vjerojatno bi me ispalio i za kavu.

    ne možeš uspoređivati 2 žanra. tj možeš ali ne bi bilo fer..

      chono7 Hvala Chono, ovo točno znam da je igra za tebe. S ovime ne možeš fulati. Dugo nisam igrao igru koja toliko dobro spaja staro s novim. Promjene su vidljive, ali ti temelji na kojima je građeno su prisutni. Sve je na dobro level dizajnu i tu igra jednostavno rastura.

      Shadow Tactics mi je bio odličan i malo sam šupak jer sam skinuo pirata i igram ga no kada igra izađe kupuje se...
      Ovdje je mnogo toga unprijeđeno, a u oči mi upada da se likovi bolje kreću te sam na netu našo i razlog - ovog puta je korišten mocap

      Igram na Desperado težini sa samo pet save slotova; Tako mi je igra "realnija" i mnogo izazovnija. Nema bezglavog trčanja ispred AI dok on skuži da smo to mi; odmah reagira i treba drugačije pristupiti;; kao i Showdown mod - ne pauzira se igra nego i dalje je real time...
      ovo je ona prva misija, (prva prava) sa vlakom... Mislim da se ne može proći bez da otkriju tijelo ili se digne alarm - jer nakon šta bacimo dinamit oglasi se alarm i nemože drugačije...

      Ovaj pregled na kraju je super, hehe

      Inače, likovi mi odmah djeluju mnogo bolji nego u Tacticsu; imaju nekako više karizme.

      Igra izgleda jako dobro; uz sharpening i render scale na 200 izgleda oštro sa dobrim AA...
      Render scale 100; bez radeon sharpeninga ----- Render scale 200; sa 80% radeon sharpeninga
      I zvukovi su odlični! Super

      Kratki video clip...

        doktor1 Ja sam se odlučio za Normal kao prvi prelazak, no uskoro se vraća da se i Hard riješi, a s vremenom i Desperado. Igra zrači replayabilityjem.

          Fico ovo si me razočarao sad.

          Doktore svaka cast za igranje na hardcore. Ja ne znam kako bi, bila bi teška koljacina. Opcenito uvijek pokusavam bez ispaljenog metka ovakve igre.

          Druga misija; eliminacija Wild Marge -- među ostalim!

          Veliki, ali veliki plust naspram Shadow Tacticsa - interijeri!

          Nadam se da će Mimimi nekako doć do licence za komandose i ponovno napravit vrh u RTT žanru!