Jedini način da moj mozak procesuira da je ovaj polu-indie shovelware dobio veću ocjenu od TLOU je taj da računam da je maksimalna skala za ove igre 50, pa je realna ocjena na skali 100 u biti 47,5. To je već ok.
Recenzija | Desperados III
Mislim da će Fico biti uvrijeđen počevši od nerazlikovanja termina "procesirati" i "procesuirati". Jao si ga tebi, Vedo.
@weky iskreno kad sam vidiio recenziju od flippera ja sam po tekstu očekivao barem 96 realno.
Pojedinci bi trebali poceti razlikovati ocjene po zanrovima. Usporedivat ocjenu tlou2 i desperadosa 3 je suludo. Medutim, s druge strane, vec sam postao nestrpljiv kakav ce @weky izljev ovaj put napisati. I nije razocarao jedino sto se malo ukakio, pa nije htio doci na Discord da vidimo kako barata "znanjem" verbalno. Sto kazes @fensisuperstar?
@Fico nista manje nisam ni ocekivao od tebe! Bravo! Iskrene pohvale za napisano, gust je citati tekstove na ffa!
Postoje samo dva žanra - dobre i loše igre.
Postoje i dvije vrste clanova ovdje ocito, oni koji se ne brukaju i ti. Da imas sta pametno za reci, dosao bi na chat jucer i pokazao svoju raskos. Ajd begaj iz teme, toksas naveliko vec
weky i onda postoji weky koji nije dosao na discord
ne možeš uspoređivati 2 žanra. tj možeš ali ne bi bilo fer..
fensisuperstar Bit će Ubisofta.
- Uređivano
Shadow Tactics mi je bio odličan i malo sam šupak jer sam skinuo pirata i igram ga no kada igra izađe kupuje se...
Ovdje je mnogo toga unprijeđeno, a u oči mi upada da se likovi bolje kreću te sam na netu našo i razlog - ovog puta je korišten mocap
Igram na Desperado težini sa samo pet save slotova; Tako mi je igra "realnija" i mnogo izazovnija. Nema bezglavog trčanja ispred AI dok on skuži da smo to mi; odmah reagira i treba drugačije pristupiti;; kao i Showdown mod - ne pauzira se igra nego i dalje je real time...
ovo je ona prva misija, (prva prava) sa vlakom... Mislim da se ne može proći bez da otkriju tijelo ili se digne alarm - jer nakon šta bacimo dinamit oglasi se alarm i nemože drugačije...
Ovaj pregled na kraju je super, hehe
Inače, likovi mi odmah djeluju mnogo bolji nego u Tacticsu; imaju nekako više karizme.
Igra izgleda jako dobro; uz sharpening i render scale na 200 izgleda oštro sa dobrim AA...
Render scale 100; bez radeon sharpeninga ----- Render scale 200; sa 80% radeon sharpeninga
I zvukovi su odlični! Super
Kratki video clip...
- Uređivano
Druga misija; eliminacija Wild Marge -- među ostalim!
Veliki, ali veliki plust naspram Shadow Tacticsa - interijeri!
Nadam se da će Mimimi nekako doć do licence za komandose i ponovno napravit vrh u RTT žanru!